شناسهٔ خبر: 34795 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرداخت اينترنتی هزينه چاپ قرآن در سايت تلاوت ميسر شد

علاقه‌مندان به مشاركت در هزينه‌ چاپ قرآن كريم و هديه آن به مردم نقاط محروم كشور می توانند از طريق سايت تلاوت نسبت به ثبت‌نام و پرداخت اينترنتی مبلغ مورد نظر خود اقدام كنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، ماه مبارك رمضان به عنوان «ماه قرآن» فرصت بسيار مناسبی است تا خودمان و ديگران را بيش از پيش، از چشمه‌سار حيات‌بخش قرآن كريم سيراب كنيم و اين مهم ميسر نيست مگر با تلاوت و تدبر در قرآن كريم.

بدون شك اولين نيازمندي براي خواندن قرآن به صورت فردي و يا جمعي، دسترسي به كتاب قرآن است و اين درحالي است كه نقاطي از كشور پهناور ما در اين رابطه دچار كمبود است و بسياري از تشنگان معارف قرآني حتي از فيض نظر انداختن به خطوط نوراني قرآن كريم محرومند.

سازمان دارالقرآن‌الكريم از سال گذشته، در طرحي با عنوان نورباران اقدام به جلب مشاركت مردم براي پرداخت هزينه چاپ قرآن كريم كرده است كه طي آن هر يك از مردم خيرانديش كشورمان مي‌توانند در حد تمكن مالي خود از يك جلد تا هر ميزاني كه برايشان مقدور است در اين طرح مشاركت كنند.

در طول سال ۱۳۹۳ يعني اولين سال برگزاري اين طرح، مردم نيك‌انديش كشورمان هزينه چاپ قريب به  ۱۰۰ هزار جلد قرآن كريم را پرداخت كردند كه تمامي آنها در بين مردم نقاط محروم كشور توزيع شده است.

در اين طرح هزينه چاپ هر جلد قرآن، با كيفيت كاغذ و جلد مناسب و با دوام ۷ هزار تومان است كه خيران محترم مي‌توانند با نيت‌هايي همچون كمك به توسعه فرهنگ قرآن كريم و يا با در نظر گرفتن حوائج دنيوي و اخروي خود و يا به منظور بهره‌مندي درگذشتگان از ثواب اين انفاق جاريه، در اين طرح مشاركت كنند.

علاقه‌مندان پرداخت اينترنتي هزينه چاپ قرآن كريم از اينجا اقدام كنند.

پرداخت حضوري نيز از طريق شماره حساب ۸۸۸۸۸ بانك ملي شعبه عظيم‌پور تهران ميسر است.

نظر شما