شناسهٔ خبر: 34797 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام ترم تابستانی دانشگاه پیام نور از ۱۳ تیرماه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام ترم تابستانی دانشجویان دانشگاه پیام نور از ۱۳ تیرماه آغاز شده و تا ۲۴ همین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، بخشی خانیکی درخصوص شرایط مهمانی دانشجویان در ترم تابستان گفت: دانشجویان می توانند در ترم تابستان از شرایط مهمان استفاده کنند و تاریخ پذیرش و ثبت نام دانشجویان مهمان تا ۲۲ تیرماه در مراکز و واحدهای مجری امکان پذیر است.

**دوره توانمند سازی تیم رسانه ای دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری
توانمند سازی تیم رسانه ای بچه های مسجد دانشگاه پیام نور استان با برگزاری کلاس نویسندگی آغاز شد.
تیم رسانه ای بچه های مسجد دانشگاه پیام نور استان جهت بالا بردن توانمندی های خود درزمینه نویسندگی با حضور استادخالقی نویسنده برتر سال ۹۳ در بخش داستان کوتاه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی دانشجویی کلاس آموزشی برگزار کرد.
در این کلاس که با حضور دانشجویان فعال درنشریات دانشجویی به خصوص نشریه دانشجویی سلوا برگزار شد خالقی به بحث در مورد شیوه های درست نگارش خبر و داستان پرداختند.
این کلاس هر هفته روزهای یکشنبه ساعت ۱۱ در سالن جلسات دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار می شد.

**مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نور استان بوشهر
هشتاد نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نوراستان به طرح ضیافت دانشجویی اعزام می شوند.
حجت الاسلام کاظم جعفری افزود: ۸۰ نفر ازدانشجویان فعال فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر به طرح ضیافت دانشجویی اعزام خواهند شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه گفت: درتابستان سال جاری طرح ضیافت دانشجویی دانشگاه پیام نور استان بوشهر با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام جعفری افزود: طرح ده روزه در مشهد مقدس برگزار می شود که از ۱۳ مردادماه آغاز می شود و تا ۲۲ مردادماه ادامه خواهد یافت و دانشجویان علاوه بر دوره های آموزشی و فرهنگی؛ برنامه های سیاحتی نیز خواهند داشت و اولویت اعزام با دانشجویان فعال بخش فرهنگی دانشگاه است.
وی در خصوص اهداف برگزاری این طرح گفت:هدف اصلی طرح تهذیب نفس و انس با خدا، معرفت دینی، بصیرت عمارگونه و شناخت نظام سلطه است.

**دعوت دانشجوی ناشنوای دانشگاه پیام نور استان همدان به بازی های آسیایی 
دانشجوی ناشنوای دانشگاه پیام نور استان همدان به هفتمین دوری بازی های آسیایی و اقیانوسیه دعوت شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: دانشجو ناشنوای این دانشگاه مجید شاکری که از دانشجویان دانشگاه واحد فامنین است به هفتمین دوره بازی های آسیایی و اقیانوسیه دعوت شد . 
محمد صفایی افزود:چهارمین دوره جام جهانی فوتسال ناشنوایان هرساله باشرکت هزاران نفر از ورزشکاران باحضور کشورهای مختلف برگزار می شود که این دانشجوی ناشنوا به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی در این اردو شرکت می کند

** انتشار ۳۰۵۹ مقاله توسط اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
رییس دانشگاه پیام نوراستان آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای تیر ماه ۹۳ تا کنون اعضای هیات علمی این دانشگاه موفق به ارائه ۳۱۱ مقاله در مجلات و همایش های معتبر داخلی و خارجی شده اند .
علی واحدی افزود: در طی یک دهه اخیر آمار مقالات تالیفی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان در مجلات و همایش های علمی معتبر داخلی و خارجی به رقم ۳۰۵۹ مقاله رسیده است.

نظر شما