شناسهٔ خبر: 34817 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آثار بیژن بصیری در موزه هنرهای معاصر تهران

مراسم افتتاح آثار بیژن بصیری با عنوان «مطلق»، روز جمعه ۱۲ تیر ساعت ۲۰ با حضور هنرمندان در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ موزه هنرهای معاصر تهران میزبان آثار بیژن بصیری هنرمند شناخته شده ایرانی مقیم ایتالیا است که حدود چهار دهه در خارج از ایران به فعالیت های هنری در زمینه نقاشی و کارهای حجمی مشغول بوده وآثارش در بسیاری از رویدادهای مهم هنری جهان بصورت نمایشگاه های انفرادی و یا گروهی به نمایش در آمده است.در همین راستا نمایشگاه آثار حجمی،تابلوهای نقاشی و چیدمان این هنرمند با عنوان"مطلق" ،روز جمعه ۱۲ تیرماه ساعت ۸ شب با حضور هنرمندان،استادان و مقامات فرهنگی وهنری افتتاح می شود.

شایان ذکر است، قرار بود آثار بیژن بصیری و مهرداد صدری همزمان در روز ۲۴ خرداد ماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شود که بدلیل مشکلاتی که برای شرکت حمل و نقل سفارت ایتالیا بوجود آمد آثار بیژن بصیری به موقع به تهران نرسید و در آن زمان فقط آثار مهرداد صدری به نمایش در آمد.

یاد آوری می شود؛دراین نمایشگاه ۴۴ اثر نقاشی و حجمی از مهرداد صدری و۱۵ مجموعه آثار چیدمان نقاشی و حجمی از بیژن بصیری به نمایش در آمده است. علاقه مندان جهت باز دید از این نمایشگاه می توانند تا ۱۶ مردادماه سال جاری روزهای یکشنبه تا پنج شنبه هرهفته از ساعت ۱۰صبح تا ۷ بعدازظهر وجمعه ها از ساعت ۳ تا ۷ بعدازظهر به جز شنبه ها و تعطیلات رسمی به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.

نظر شما