شناسهٔ خبر: 34897 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارائه مجموعه ۸ جلدی«پژوهش های قرآنی» با تخفیف ۲۵ درصدی

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد و تهران، انتشارت آستان قدس رضوی نسبت به ارائه تخفیف ۲۵ درصدی ویژه مجموعه کتاب هشت جلدی «پژوهش های قرآنی» اقدام کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، انتشارت آستان قدس رضوی در راستای ترویج هرچه بیشتر آموزه های قرآنی و همچنین معرفی و تبیین مفاهیم و معارف والای برگرفته از قرآن کریم، مجموعه کتاب «پژوهش های قرآنی» را در هشت مجلد به چاپ رسانده است.

این مجموعه هشت جلدی که توسط اسلام پژوهان و قرآن پژوهان برجسته سراسر دنیا تدوین و تألیف شده است، تلاش دارد تا اطلاعات و مفاهیم ارزشمندی را در زمینه های مختلف در اختیار دانشجویان علوم قرآنی و حدیث، تاریخ و تمدن اسلامی و همچنین تمامی علاقه مندان به پژوهش های اسلام شناسی و خاورشناسی قرار دهد.

بر همین اساس انتشارات آستان قدس رضوی نیز به منظور تکریم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی و همچنین بازدیدکنندگان از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت تهران و دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد، این مجموعه هشت جلدی را با ۲۵درصد تخفیف ویژه به علاقه مندان ارائه می کند.

عناوین مجموعه هشت جلدی «پژوهش های قرآنی» شامل معناشناسی واژگان قرآن، تاریخ قرآن، بررسی زبانشناسی وجوه و نظایردر قرآن کریم، تفسیر قرآن کریم، دفاع از قرآن در برابر آرای خاورشناسان، آئین اخلاق در قرآن، پژوهشی در تفسیر موضوعی و همچنین اسباب نزول و نقش آن در تفسیر قرآن می باشد.

از این میان جلد پنجم این مجموعه با عنوان «دفاع از قرآن در برابر آرای خاورشناسان» نوشته «عبدالرحمن بَدَوی» و ترجمه دکتر سید حسین سیدی به عنوان کتاب برگزیده دومین دوره دوسالانه کتاب سال استان خراسان در سال ۱۳۸۴ انتخاب شد.

علاقه مندان به تهیه مجموعه کتاب هشت جلدی «پژوهش های قرآنی» و همچنين مشاهده و تهیه سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ با این انتشارات تماس برقرار کنند.

همچنین غرفه های انتشارات آستان قدس رضوی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران از هفتم تا بیستم ماه مبارک رمضان در محل باغ موزه دفاع مقدس تهران و دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با دو غرفه فرهنگی-اطلاع رسانی واقع در سالن بهار نمایشگاه و غرفه فروش محصولات واقع در سالن فردوسی آماده ارائه خدمت به بازدیدکنندگان و مراجعان می باشد.

نظر شما