شناسهٔ خبر: 34909 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«مهران دوستی به روایت مهران دوستی» در کافه رادیو

برنامه «مهران دوستی به روایت مهران دوستی» با محوریت توانایی‌ها و قدرت صدای مهران را به لحاظ تکنیکی و دغدغه‌های او درباره مسائل اجتماعی، دفاع مقدس و محیط زیست بررسی می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛  انعطاف حنجره، قدرت صدا و موسیقی کلام مرحوم مهران دوستی به برنامه‌های رادیویی که اجرا می‌کرد جان می‌بخشید و همین ارتباط صمیمانه او را در دل مخاطبانش جاودانه و ماندگارکرد.

شبکه رادیویی جوان در آستانه چهلمین روز درگذشت مهران دوستی برای تجلیل و گرامیداشت این گوینده و مجری پیشکسوت و صدای ماندگار رادیو در ویژه برنامه تلویزیونی «مهران دوستی به روایت مهران دوستی» که در یک قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تهیه شده است با دعوت از بزرگان رادیو، همکاران و دوستان نزدیک وی و همچنین با  استفاده از کلام  و صدای او در برنامه‌های مختلف رادیویی به ویژه  برنامه "کافه رادیو" توانایی‌ها و قدرت صدای مهران را به لحاظ تکنیکی و دغدغه‌های او را درباره مسائل اجتماعی، دفاع مقدس و محیط زیست و ... بررسی می‌کند.

گفتنی است این برنامه بزودی ازشبکه پنج سیما پخش می شود.

عوامل برنامه تهیه‌کننده وکارگردان: مهدی آقایی، مدیر تصویربرداری و تدوین: هانی سلیمانی، مدیر تولید: حنانه آصفی، صداگذاری: رضا حیدری، تصویربردار: شایان حاج اسماعیلی، دستیار کارگردان: داوود بختیار
و مهدی شاهرضایی تهیه‌کننده برنامه «کافه رادیو» که آرشیو این برنامه را در اختیار تهیه‌کنندگان این برنامه قرار داد.

نظر شما