شناسهٔ خبر: 34911 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

واگذاری انتخاب کتاب برای عرضه در نمایشگاه فرانکفورت به تشکل‌های نشر

دومین جلسه شورای سیاستگذاری برای حضور ایران در شصت و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار شد.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛  بر اساس برنامه‌ تصویب شده در این جلسه انتخاب کتاب، تهیه کاتالوگ به زبان انگلیسی و مدیریت بخش‌ کودک و نوجوان به انجمن ناشران کودک و نوجوان، بخش کتاب‌های عمومی و ادبیات داستانی به اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران سپرده شده است.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه بخش کتاب‌های دفاع مقدس به انجمن ناشران دفاع مقدس و کتاب‌های دینی و انقلاب اسلامی به انجمن ناشران انقلاب اسلامی و کتاب‌های دانشگاهی به انجمن ناشران دانشگاهی واگذار شد.

در این جلسه امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، علی اکبر اشعری، مدیر پروژه باغ کتاب، همایون امیرزاده، مشاور معاونت امورفرهنگی، میثم نیلی، مدیرعامل انجمن ناشران انقلاب اسلامی، سبحانی از مجمع ناشران انقلاب اسلامی، قدیانی، رئیس انجمن ناشران انقلاب اسلامی، سبحانی از مجمع ناشران انقلاب اسلامی، قدیانی، رئیس انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان، سریزدی از انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان، هاشمی نژاد عضو هیات انجمن ناشران کتاب کودک، سردار نظری، نماینده انجمن ناشران دفاع مقدس، آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران و حسینی از انجمن ناشران دانشگاهی حضور داشتند.

نظر شما