شناسهٔ خبر: 34925 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استعفا یا برکناری مدیر کل دفتر موسیقی؟

مدیر کل مستعفی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیحاتی از دلایل خروج خود از این نهاد مدیریتی زیر مجموعه معاونت هنری سخن گفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ پیروز ارجمند با اشاره به دلایل استعفای خود از مدیریت دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد توضیح داد: چند سالی بود که از آهنگسازی دور شده بودم ضمن اینکه کارهای شخصی از جمله تالیف چند کتاب پژوهشی و تدریس در حوزه دانشگاه را داشتم که لازم بود با فراغ بال بیشتری نسبت به این کارها بپردازم و از فعالیت های مدیریتی دوری کنم. البته استعفای من از دفتر موسیقی وزارت ارشاد در حالی است که مشغله های زیادی دارم و تمایل داشتم که هرچه زودتر از کارهای مدیریتی دوری کنم.

وی افزود: من هر جا که احساس کنم مفید فایده خواهم بود در آن حوزه مشغول به خدمت می شوم. در این مدت هم تمام تلاش خود را انجام دادم که در دفتر موسیقی با تمام مشکلات و فشارهایی که قرار گرفته بودم کارها را به صورت دقیق و مرتب انجام دهم. من در این مدت با اتومبیل شخصی خودم ۹۰ هزار کیلومتر رانندگی کردم و بسیاری از همکاران شاهد این ماجرا بودند که در این مدت از هیچ تلاشی برای اعتلای موسیقی دریغ نکردم.

وی در پاسخ به اینکه آیا خروج شما از وزارت ارشاد استعفا بوده یا برکناری؟ توضیح داد: فکر می کنم در این چند کلمه کوتاه جواب شما را دادم. این مشغله کاری من بود که باعث شد از مدیریت دفتر موسیقی کناره گیری کنم اما مطمئن باشید هرجا به کمک من احتیاج باشد با تمام وجودم در بدنه وزارت ارشاد حضور خواهم داشت. شرایط به گونه ای است که فکر می کنم حضور من در عرصه دانشگاه بهتر از مدیریت دفتر موسیقی است.

مدیر کل مستعفی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: من در حوزه دانشگاهی مدرس مدیریت فرهنگی نیز هستم و تئوری هایی در این زمینه دارم که فکر می کردم می توانم به عنوان یک متخصص این تئوری های مدیریتی را در جایی که حضور پیدا می کنم پیاده کنم اما مشکلات بودجه و منابع انسانی و مواردی دیگر باعث شده که این شرایط مدیریتی محقق نشود و من به آن شرایط ایده آلی که مدنظرم بود دسترسی پیدا نکنم. به همین منظور فکر کردم که یک مدیر باید تا زمانی که مفید است در عرصه های مدیریتی فعالیت کند. در مجموع باید بگویم که طی این مدت تمام تلاش خود را انجام دادم که زیر فشارهای شدیدی که روی موسیقی بود کارهای مدیریتی را انجام دهم و مطمئن هستم با رویکردی که وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ و هنر مدنظر خود قرار داده است کارها رو به جلو حرکت می‌کند.

نظر شما