شناسهٔ خبر: 34978 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مراجعه ۱۰۰ سینماگر برای پر کردن اظهارنامه مالیاتی

رییس انجمن منشی های صحنه بیان کرد بعد از گذشت دو روز از آغاز زمان پرکردن اظهارنامه مالیاتی در خانه سینما، بیش از ۱۰۰ سینماگر برای کامل کردن اظهارنامه مالیاتی خود به خانه سینما مراجعه کرده اند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ زینت رضا رییس انجمن منشی های صحنه و مسوول رسیدگی به کامل کردن فرم اظهارنامه مالیاتی اهالی سینما در خانه سینما  گفت: طی دو روز گذشته بیش از ۱۰۰ سینماگر برای پرکردن فرم اظهارنامه مالیاتی خود به خانه سینما رجوع کرده اند که در این میان تعدادی از مراجعه کنندگان به دلایل نقص پروانه، ثبت اولیه، ثبت نام دوم و پرکردن اظهار نامه مالیاتی در خانه سینما حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶ نفر از کارشناسان امور مالیاتی در خانه سینما حضور دارند و پذیرای اهالی سینمای ایران هستند. البته ما در کنار اعضای خانه سینما، هنرمندان تئاتر را هم برای پرکردن اظهارنامه مالیاتی در خانه سینما می پذیریم.

رضا تاکید کرد: خوشبختانه اعضای خانه سینما از این طرح استقبال کرده و با ابراز خرسندی همکاری لازم جهت کامل کردن اظهارنامه مالیاتی خود انجام می دهند.

این هنرمند در پایان با اشاره به اینکه تنها تا ۳۱ تیر ماه زمان برای پرکردن اظهارنامه مالیاتی وجود دارد، گفت: از همه کسانی که برای کامل کردن اظهارنامه مالیاتی به خانه سینما می آیند، درخواست دارم تا کد محرمانه یا اقتصادی، شناسنامه، کارت ملی و اظهارنامه سال قبل خود را به همراه داشته باشند.

نظر شما