شناسهٔ خبر: 35009 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اقتصاد مقاومتی به جشنواره فیلم‌‌های «۱۰۰ ثانیه ای» راه یافت

دبیر دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ های «۱۰۰ ثانیه ای» از اضافه شدن بخش فیلم با موضوع اقتصاد مقاومتی به این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی قربانی دبیر دهمین جشنواره فیلم‌های «۱۰۰ ثانیه ای» درباره روند مراحل برگزاری این جشنواره گفت: فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای با موضوعات مختلف درحال ارسال شدن به دبیرخانه جشنواره هستند و آخرین مهلت ارسال نیز دی ماه اعلام شده که خوشبختانه ارسال آثار تا این لحظه قابل توجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های ایده پردازی در فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای در شهرستان ها برگزار شده است، گفت: یکی از ضعف های موجود در ساخت فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ایده پردازی در ساخت است که اغلب فیلمسازان از این ناحیه دچار ضعف هستند. از همین رو کارگاه های ایده پردازی در فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای را در شهرستان ها برگزار کردیم و هادی مقدم دوست به عنوان مدرس در این کارگاه ها حضور داشت و مباحثی چون چگونگی شکل گیری ایده خوب را در این کارگاه های آموزشی مطرح کرد.

دبیر این دوره از جشنواره فیلم های «۱۰۰ ثانیه ای» با اشاره به افزودن بخشی با موضوع اقتصاد مقاومتی به این دوره از جشنواره گفت: علاوه بر افزودن آثاری با موضوعات «سند چشم انداز ۱۴۰۴» و همچنین سینمای اخلاق، تصمیم گرفته شد فیلم هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی نیز به این جشنواره افزوده شود و در این راستا با شبکه ۵ سیما به عنوان شبکه ای با رویکرد اقتصادی وارد مذاکره شده ایم.

قربانی در پایان با اشاره به اینکه با تلویزیون برای نمایش فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای وارد مذاکره شده اند، گفت: تفاهم نامه هایی با تلویزیون برای نمایش فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای به امضا رسیده تا این دسته از فیلم ها از رسانه ملی در اختیار بیننده ها قرار گیرد.

نظر شما