شناسهٔ خبر: 35026 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تعدادی از هنرپیشه‌های تلویزیون، ممنوع‌الکار می‌شوند

عضو ناظر مجلس در شورای عالی نظارت بر صداوسیما گفت:‌ در جلسه شورای نظارت بر صداوسیما مصوب شد که از همکاری رسانه ملی با هنرمندانی که عکس خلاف شرع از خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند جلوگیری شود.

 

به‌گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛  سیدرمضان شجاعی کیاسری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره قطع شبکه‌های مختلف صداوسیما که از طریق ماهواره عرب‌ست در کشورهای افریقایی دریافت می‌شد، گفت: به علت پرداخت نشدن کمک‌های ارزی دولت به رسانه ملی، این مشکل پدید آمده است.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی نظارت بر صداوسیما افزود: ایران ماهواره‌های دیگری در اختیار دارد که باید تلاش شود با استفاده از این ماهواره‌ها، دوباره مخاطبان صداوسیمای جمهوری اسلامی در آفریقا بتوانند از امکان مشاهده تصاویر شبکه های ایرانی بهره مند شوند.

وی همچنین گفت: در جلسه شورای نظارت بر صداوسیما مصوب شد که از همکاری رسانه ملی با هنرمندانی که عکس خلاف شرع از خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند جلوگیری شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از هنرپیشه‌ها در صفحات اجتماعی خود عکس خلاف شرع منتشر می‌کنند. اینها کسانی هستند که چون می‌خواهند از طریق صداوسیما نان بخورند با پوشش مناسب در رسانه ملی ظاهر می‌شوند ولی در صفحات اجتماعی ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارند و حرمت همکاری با رسانه جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند.

شجاعی کیاسری خاطر نشان کرد: همه جای دنیا مرسوم است کسانی که می‌خواهند با رسانه ملی همکاری کنند باید اصولی را رعایت کنند و آزاد نیستند هر کاری انجام دهند.

نظر شما