شناسهٔ خبر: 35028 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه پردیسان معرفی شد

مراسم معارفه حجت‌الاسلام زاهدی سرپرست نمایندگی مرکز خدمات پردیسان و تودیع حجت‌الاسلام محمدحسین عدالت مسئول سابق این نمایندگی برگزار شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ در این مراسم که حجت‌الاسلام حسام افروز -معاون سلامت و تأمین اجتماعی مرکز خدمات، حجت‌الاسلام جعفریانی مدیر مرکز خدمات استان قم، حجت‌الاسلام غیاثی مدیرکل حراست، سرپرست معاونت منابع انسانی و مالی و جمعی از مسئولان و کارکنان این مرکز حضور داشتند، حجت‌الاسلام زاهدی به عنوان سرپرست نمایندگی مرکز خدمات حوزه پردیسان معرفی شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام حسام افروز جابجایی نیروها در یک سازمان را موجب پویایی آن سازمان دانست و با اشاره به مؤلفه‌های جابجایی نیروها در یک سازمان اظهار کرد: انتقال تجربه، تقویت نیروها، نیروسازی و مدیرسازی در سازمان از برکات جابجایی و انتقال نیروهاست.

حجت‌الاسلام جعفریانی نیز اظهار کرد: خدمت به همنوع به قصد غربت، ارزش حیاتی و اجتماعی بسیاری دارد که الحمدالله کارکنان مرکز خدمات در این زمینه موفق بوده‌اند و مرکز خدمات منشأ خیر و برکت بسیاری بوده است.

مدیر مرکز خدمات استان قم ادامه داد: پست‌ها در مرکز خدمات جایگاهی است برای خدمت بیشتر و ان شاء الله خداوند کمک کند که بتوانیم زاهدانه و بی‌منت به سربازان امام زمان(عج) خدمت کنیم.

وی ابراز داشت: جابجایی‌ها در یک سازمان موجب پویایی سازمان می‌شود و با جابجایی‌ها و انتقال تجربه‌ها هم سازمان استفاده بیشتری خواهد برد و هم شخص با تجربه‌تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام عدالت مسئول سابق نمایندگی پردیسان ضمن ارائه گزارشی از مدت فعالیت خود در این مرکز اظهار کرد: رویکرد ریاست مرکز خدمات به پردیسان یک رویکرد فرهنگی بود و همچنین برای اینکه طلاب ساکن در پردیسان با مشکلات مراجعه به قم و دوری راه مواجه نشوند بخش خدماتی در پردیسان نیز فراهم شد.

وی گفت: در این مدت با بیش از ۱۰ موسسه فرهنگی تفاهم‌نامه منعقد و به بیش از ۴۵۰۰ نفر از خانواده‌های طلاب و روحانیون پردیسان خدمت‌رسانی فرهنگی شد و در دوره‌های مهارت افزایی و دوره‌های علمی شرکت کردند.

مسئول سابق نمایندگی پردیسان افزود: با توجه به بضاعت اندک این نمایندگی در زمینه فضا و مکان، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است ولی البته این اقدامات نسبت به جمعیت پردیسان بسیار کم است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۰۸:۲۷ملک زاده 0 0

    با سلام
    آیا تنها خبر مهمی که در میان اخبار مرتبط با حوزه علمیه قم یافتید همین بود؟!
    یک پایگاه عظیم علمی، آموزشی و پژوهشی که در معتبرترین دانشگاههای جهان شناخته شده است با هشتاد هزار دانش پژوه، استاد و محقق ایرانی و سی هزار طلبه و پژهشگر غیر ایرانی از صد کشور جهان، با صدها مؤسسه پژوهشی، با تولید سالانه صدها کتاب علمی، با برگزار نمودن هفته ای چند نشست و همایش علمی در حوزه علوم انسانی و ...، آن وقت تنها مطلبی که از حوزه قم توجه شما را به خود جلب کرده است چنین خبری است؟!
                                

نظر شما