شناسهٔ خبر: 35039 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه توافق هسته‌ای؛

نسخه اینترنتی مستند «نسخه ایرانی» منتشر شد

مرکز سفیرفیلم در آستانه توافق نهایی هسته‌ای نسخه کم‌حجم و رایگان تازه‌ترین اثر خود، مستند «نسخه ایرانی» را برای دسترسی مخاطبان در فضای مجازی منتشر کرد.

فرهنگ امروز: محمدرضا تاجدین، معاون عرضه و تعاملات سفیرفیلم با اشاره به تلاش موسسه سفیرفیلم برای انتشار این اثر در رسانه ملی، بیان داشت: با توجه به رایزنی‌های متعدد انجام‌گرفته با صداوسیما برای پخش این اثر از رسانه ملی، علی رغم موافقت‌های اولیه، سیاست‌های این سازمان در این برهه اجازه پخش «نسخه ایرانی» را نداد و ما با توجه به اهمیت موضوع تصمیم گرفتیم که نسخه کم‌حجم این اثر را در رسانه‌ها و سایت سفیرفیلم منتشر کنیم و در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

تاجدین همچنین به آغاز فروش لوح فشرده این اثر نیز اشاره کرد و افزود: از امروز نیز همزمان نسخه اصلی و باکیفیت این اثر به صورت اینترنتی، هم در قالب تهیه لوح فشرده و هم خرید لینک دانلود، از فروشگاه سینمامارکت به آدرس CinemaMarket.ir قابل تهیه می‌باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت پرداختن به توان داخلی کشور در مقابل تهدیدها، «نسخه ایرانی» را نمایش یک تدبیر صحیح داخلی دانست و گفت: در مستند «نسخه ایرانی» صریحا به این موضوع اشاره شده است که بسیاری از مسائل کلان کشور و معضلات موجود ربطی به تحریم‌ها ندارد و می‌شود با تدبیر و استفاده از منابع داخلی آن را حل کرد. این موضوع پیام اصلی این اثر است که در مصاحبه‌های متعدد عوامل سازنده با رسانه‌های مختلف نیز تأکید شده است.

معاون عرضه و تعاملات سفیرفیلم در پایان اظهار امیدواری کرد که این اثر بتواند با یادآوری یک تجربه موفق در زمینه استفاده از ظرفیت‌های داخلی به دولت، سهمی در پیشبرد اهداف کلان کشور در سال همدلی و همزبانی با دولت داشته باشد.

 

لینک:

http://safirfilm.ir/enteshar/NoskheIrani-Free.mp4

نظر شما