شناسهٔ خبر: 35126 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«دردسرهای عظیم» در سراشیبی راه

تهیه‌کننده مجموعه رمضانی «دردسرهای عظیم» از تصویربرداری قسمت پایانی این مجموعه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ مهران مهام درباره روند تصویربرداری بخش‌های پایانی «دردسرهای عظیم» گفت: در حال حاضر تصویربرداری بخش های پایانی مجموعه با آرامش ضبط می شود و پیش از عید فطر تصویربرداری آن به سرانجام می‌رسد.

 

سریال «دردسرهای عظیم ۲» کاری از برزو نیک‌نژاد و به تهیه‌کنندگی مهران مهام که دچار توقف چندین باره به دلیل تداخل با لیگ جهانی والیبال شد، در یک هفته باقی مانده تا پایان ماه مبارک رمضان و تا عید فطر پخش خود را ادامه خواهد داد.

 

مهام درباره تداخل لیگ جهانی والیبال با «دردسرهای عظیم ۲» و اینکه آیا لطمه‌ای به کار خورد یا نه؟ بیان کرد: مدیران صداوسیما تلاش کردند کمترین لطمه به کار بخورد. آنها سعی کرده‌اند هم پوشش بازی‌های لیگ جهانی والیبال و هم پخش سریال رمضانی را مدیریت کنند و خواست مخاطبان را اجابت کنند تا هر دو برنامه را ببینند. به هر حال مخاطب در رأس محور است و باید به نظرات آنان احترام گذاشت.

 

وی افزود: به هر حال باید با تداخل و این همزمانی با بازی‌های والیبال کنار می آمدیم.

 

 

«دردسرهای عظیم۲» هر شب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۷ و ۳۰ در ایام رمضان به روی آنتن می رود.

 

از بازیگران این سریال طنز می‌توان به حضور مهدی هاشمی، جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیقه و مه لقا باقری اشاره کرد.

نظر شما