شناسهٔ خبر: 35203 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وزیر علوم فردا در کمیسیون آموزش مجلس حاضر می شود

وزیرعلوم برای بررسی موضوع بورسیه ها، رشد علمی کشور و دیگر مباحث علمی فردا در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی حاضر می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، موضوع بورسیه ها، رشد علمی کشور و دیگر مباحث علمی با حضور دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم فردا سه شنبه در کمیسیون آموزش مجلس بررسی می شود.

 کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با توجه به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه‌ها از دکتر محمد فرهادی دعوت کرد تا در کمیسیون آموزش حاضر شده و در مورد مباحثی که مقام معظم رهبری مطرح کردند، هم اندیشی صورت گیرد.

هدف از دعوت ارایه راهکار برای رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص رشد علمی کشور، بورسیه‌ها و سایر مواردی است که در دیدار اخیر اساتید با مقام معظم رهبری مطرح شده بود.  

به گزارش مهر، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیری که با بیش از هزار نفر از استادان و اعضای هیأت‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور داشتند، بر پرهیز از حاشیه‌سازی در محیط‌های علمی تاکید و اعلام کردند: «شتاب علمی کشور، به هیچ دلیلی نباید کاهش یابد.»

ایشان همچنین با ابراز تأسف از اینکه در موضوع بورسیه‌ها به عده‌ای ظلم شد، فرمودند: «سمّی که در این موضوع به دانشگاه‌ها تزریق شد، از بینش فکری مبتنی بر سیاست‌کاری نشأت می‌گرفت و متأسفانه، هم خلاف قانون، هم خلاف تدبیر و هم خلاف اخلاق بود.»

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۲ ۱۷:۱۳ 0 0

    ایشان همچنین گفتند اگر در موضوع بورسیه ها به کسانی برخلاف قانون امتیازاتی داده شده آن امتیازات را لغو کنید. 
                                

نظر شما