شناسهٔ خبر: 35287 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هیئت مدیرۀ مادام العمر خانۀ موسیقی؛ ما برویم شما هم می‌روید

علیرضا بنایی‌زاده از اعضای خانۀ موسیقی و عضو در تعاونی مسکن (پروژۀ کوروش) یادداشتی در مورد عدم پاسخگویی هیئت مدیرۀ خانۀ موسیقی نوشته است.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ علیرضا بنایی‌زاده  ازدست اندرکاران موسیقی ایرانی و از اعضای خانۀ موسیقی و عضو در تعاونی مسکن (پروژۀ کوروش) یادداشتی در مورد عدم پاسخگویی هیئت مدیرۀ خانۀ موسیقی به اعضا و تخلفات گستردۀ هیئت مدیرۀ تعاونی مسکن خانۀ موسیقی نوشته‌اند. متن این یادداشت به شرح زیر است:

پس از علنی شدن موج انتقادات  از خانه موسیقی، حمیدرضا نوربخش نسبت به برخی از اعتراضات پاسخ داد، اگرچه او خود به خوبی می‌داند، چون همیشه از بیان واقعیات خودداری کرد تا از اعتبار نداشته هیئت مدیره فعلی دفاع کند، او که خود زاییده تصمیم گیری اشتباه هیئت مدیره‌ای است که او را سالها به عنوان مدیر عامل خانه موسیقی به اهل هنر تحمیل کرده‌اند.

این هیئت مدیرۀ مادام العمرآنقدر در مراسم مختلف از خود تجلیل کردند که خود بر این باور رسیده‌اند که شناسنامه‌های موسیقی کشورند و این خود بزرگ بینی تا حدی پیش رفته که نوربخش می گوید «اگر ما برویم شما هم باید بروید»، وای بر اهل هنر که بود و نبودشان وابسته به هیئت مدیره مادام العمر خانه موسیقی است.

باید از نور بخش پرسید که او و دوستانش چند عیادت بدون عکاس رفته‌اند؟ چند مراسم تشییع برگزار کردند و عباس سجادی مدح آنان را نگفت؟ چند بار بدون نیت خرید آبرو و اعتبار بر منبر رفتند؟ و امروز که تمام تلاش‌ها و هزینه‌هایشان برای فریب افکار عمومی موفق نبوده متوسل به دروغ و قسم جلاله می‌شوند.

وقتی خبرنگاران از نوربخش راجع به تعاونی مسکن پرسیدند او از تعاونی به عنوان یکی از شفاف‌ترین بخش‌های خانه موسیقی نام برد. اینکه در پروژه اول تعاونی مسکن خانه موسیقی (چکاوک) چه گذشته است را اعضا و بازرس سابق آن پروژه از طریق مطبوعات مطرح کردند، اما در پروژه دوم این تعاونی (کوروش) تخلفاتی به شرح زیر صورت گرفته که آقای مدیر فراموش کرده‌اند در پاسخ به خبرنگاران مطرح کنند:

• عدم ساخت و تکمیل پروژه مذکور در موعد مقرر
• تغییر در شرایط ساخت و مفاد قرارداد بطور یکطرفه
• عدم رشد فیزیکی و توقف کامل پروژه پس از سه و نیم سال
• درخواست های خارج از قرارداد مبنی بر اخذ وجوهی که در قرارداد قید نشده بوده است.
• عدم بررسی و استعلام از سازمان های مربوطه نسبت به سند زمین مورد معامله
• عدم ارائه اسناد مالی به اعضای متقاضی نسبت به وجوه دریافتی خارج از قرارداد
• عدم واریز حق عضویت برخی اعضا به حساب صندوق توسعه و تعاون کشور
• محروم کردن برخی از اعضا از حضور در مجامع عمومی و انتخابات که منجر به تضییع حقوق مادی و معنوی آنان شده است
• عدم پاسخگویی به بازرس وقت پروژه نسبت به ابهامات موجود
اکنون مدتهاست ساخت این پروژه متوقف شده است و اعضای متقاضی نه خانه ای دریافت کرده اند و نه به حق و حقوق مادی خود رسیده اند، هیچ یک از اعضای هیئت مدیره متخلف تعاونی مسکن نیز پاسخگوی حقوق اعضای خود نیستند.
اکنون از این مدیر سراپا ایراد و از این حقوقدان کم سواد باید پرسید آیا باز هم عملکرد تعاونی مسکن را شفاف می بیند؟!

                                                                                                  علی رضا بنائی
                                                                                                   تیر ماه ۱۳۹۴

نظر شما