شناسهٔ خبر: 35318 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت جذب هیات علمی/ رونمایی از سامانه جدید مرکز جذب

معاون مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به آخرین وضعیت روند جذب متقاضیان هیات علمی در فراخوان بهمن ۹۳ گفت: صلاحیت عمومی و علمی این افراد در حال بررسی است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر محسن ضرغام با اشاره به فراخوان بهمن سال ۹۳ و آخرین وضعیت روند جذب متقاضیان این فراخوان گفت: دانشگاه‌ها از داوطلبان درخواست کرده اند که برای مصاحبه به دانشگاه‌ها مراجعه کنند و  درحال حاضر کارگروه‌ های صلاحیت عمومی و علمی مشغول بررسی وضعیت این افراد هستند .

ضرغام یادآور شد: ۱۶ هزار نفر در این فراخوان شرکت کردند و بر اساس ظرفیت اعلامی دانشگاه ها قرار بود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر جذب دانشگاه ها شوند.

وی ادامه داد: پس از اینکه مصاحبه ها این افراد انجام شد تصمیم گیری در هیات اجرایی جذب دانشگاه صورت می گیرد و سپس پرونده متقاضیانی كه در هیات اجرایی جذب دانشگاه مورد تایید قرار گرفته به دبیرخانه هیات مركزی جذب وزارت علوم ارسال می شود.

معاون مرکز جذب وزارت علوم افزود: سپس هيات مركزی جذب وزارت علوم تصمیم نهایی را اتخاذ کرده و نتیجه نهایی به متقاضی اعلام می شود.

وی ادامه داد: درحال حاضر برخی از دانشگاه‌ها فرایند مصاحبه را انجام داده و پرونده متقاضیان را برای بررسی نهایی به مرکز جذب وزارت علوم ارسال کرده برخی نیز مشغول مصاحبه هستند که با پایان گرفتن این روند، متقاضیان در مهرماه و یا بهمن ماه سال تحصیلی آینده در دانشگاه‌ها جذب می شوند.

ضرغام در خصوص رونمایی از سامانه جدید مرکز جذب نیز گفت: سامانه جدید مرکز جذب طی هفته آینده رونمایی می شود.با این سامانه فرایند جذب سرعت یافته و دقت در جذب افزایش می یابد. افراد می توانند به صورت آنلاین از روند اجرایی پرونده خود در مرکز جذب و دانشگاه ها مطلع شوند.

نظر شما