شناسهٔ خبر: 35329 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانش‌آموزان و معلمان در اجراهای ویلیام شکسپیر شرکت می‌کنند

کمپانی رویال شکسپیر انگلستان در راستای معرفی ویلیام شکسپیر و آثارش به گروه سنی کودک و نوجوان و معلمان، امکان حضور آن‌ها در اجراهای آثار شکسپیر را فراهم کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ به نقل از کمپانی رویال شکسپیر، کمپانی رویال شکسپیر معتقد است که آثار شکسپیر میراث فرهنگی و نیاز هنری جامعه انگلستان است از این رو این کمپانی با اجرای خود، کودکان و نوجوانان در سنین مختلف را به سمت این میراث مهم هدایت می‌کند.

کمپانی به این منظور بستری را به لحاظ آموزشی فراهم کرده است تا نوجوانان بتوانند در اجراهایی زنده، ویلیام شکسپیر و آثار او را تجربه کنند. بسیاری از مردم از طریق سخنان و آموزه‌های معلمان خود یا تماشای اجرای آثاری از ویلیام شکسپیر در دوران مدرسه، آشنا شده‌اند.

از این رو یکی از مهمترین برنامه‌های کمپانی رویال شکسپیر لندن، آموزش کودکان و نوجوانان در مقاطع ابتدایی و بالاتر از آن در مدارس و دانشگاه‌ها است. کمپانی امکان حضور کودکان، نوجوانان و معلمان آنها را در اجراهای آثار شکسپیر یا نمایشنامه نویسان دیگر فراهم می‌کند تا هر دانش آموز و معلمی بتواند از امکان آموزش و تمرین‌های کمپانی رویال شکسپیر برخوردار شود.

نظر شما