شناسهٔ خبر: 35384 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آموزش آنلاین مكالمه عربی ویژه حجاج فراهم شد

پايگاه اطلاع رسانی حج به منظور دسترسی آسانی و راحت، زايران، مديران روحانيان كاروان‌های حج تمتع، عمره و عتبات، امكان آموزش مكالمه رايگان زبان عربی را فراهم كرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام روزبه بركت رضايی، مدير پايگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری، از به روز رسانی بخش آموزش مكالمه عربی برای زايران، مديران روحانيون كاروان‌های حج، عمره و عتبات خبر داد. وي گفت: با توجه به اهميت آموزش مكالمه عربي كارگزاران حج و زيارت، حجاج و زايران عتبات عاليات، بخش مكالمه عربي براي معرفی منابع آموزش مكالمه عربی كارگزاران حج و زيارت به صورت رايگان فراهم شد.

وی با بيان اينكه كارگزاران حج، مسؤولان فرهنگی هتل‌ها براي ارتباط بيشتر با عوامل بومی  هتل‌ها مي‌بايست مسلط به مكالمه زبان عربی باشند، خاطر نشان كرد: كاربران می توانند به راحتی با پشتكار و تمرين و استفاده از منابع آموزشی در مدت كوتاهی توانايی لازم را در اين زمينه كسب كنند.

مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: افزون بر فراهم كردن كتاب‌های آموزش عربی، فيلم صوتی آموزشی از استاد «حسن حكيم؛ العربيه المعاصره في التحدث و المحادثه» در اين سايت قرار داده شده است و متقاضيان عزيز می توانند از اين امكانات به خوبی بهره بگيرند.

وي افزود: اين فيلم آموزشی در ۷ حلقه و ۶۸ جلسه آموزشی گردآوری شده است كه امكان دريافت فايل صوتی و پخش آنلاين آن برای كاربران به نشانی http://hajj.ir/۵۳۵ وجود دارد.

نظر شما