شناسهٔ خبر: 35505 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جذابیت های مزار شریف در تیزر فیلم دیده می شود

سازنده تیزر فیلم مزار شریف گفت: برای ساخت آنونس و تیزر این فیلم سینمایی تلاش کردم جذابیت های داستان را به بیننده نشان دهم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، حسن ایوبی درباره روند ساخت تیزر فیلم مزار شریف اظهار داشت: مسئولیت ساخت آنونس و تیزر این فیلم از زمان جشنواره فیلم فجر به من سپرده شد و از همان زمان نشانه گذاری های خود را آغاز کردم.

وی ادامه داد: بعد از جشنواره فیلم فجر نیز ۵ بار دیگر فیلم را با دقت بیشتری دیدم و با درک خط ارتباطی و داستانی فیلم، تلاش کردم تیزر و آنونس مناسبی بسازیم که معرفی کاملی از فیلم به مخاطب بدهد. 

ایوبی افزود: از همین رو در ابتدای ساخت آنونس و تیزر، ۲۰ دقیقه از لحظات مناسب فیلم انتخاب شد و بعد از دو هفته چند نسخه ساخته شد و با بررسی نقاط قوت و ضعف سرانجام نسخه نهایی ارائه شد.

وی با اشاره به داستان فیلم گفت: فیلم مزار شریف مقطعی از تاریخ معاصر را روایت می کند و در آنونس و تیزر فیلم تلاش کردم بیننده در زمان دیدن آنونس و تیزر متوجه شود که داستان فیلم در چه بستر جذابی روایت می شود. آنونس این فیلم را برای اصلاح صدا مجدد به استودیو بهمن ارسال کردیم و دوباره صداگذاری شد.

ایوبی سابقه ساخت آنونس فیلم های همچون من دیه گو مارادونا هستم، شیف شب، دو، میهمان داریم ،عروس آتش، آخرین بازی، نفوذی و... را در کار نامه خود دارد.

فیلم سینمایی مزار شریف به کارگردانی حسن برزیده اوایل شهریور ۹۴ در سینماهای تهران و شهرستان اکران می شود.

این فیلم داستان کشتار دیپلمات های کشورمان در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان را روایت می کند که هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

فیلم مزار شریف با شعار هیچ جنگی به نفع هیچ مردمی نیست، در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و علاوه بر استقبال منتقدان توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی به دست آورد.
 

نظر شما