شناسهٔ خبر: 35546 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تسهیلات دانشگاه پیام نور برای رتبه های برتر کنکور

سرپرست دانشگاه پیام نور از تسهیلات این دانشگاه برای رتبه های برتر کنکور خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر محمد علی سرلک در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه با اشاره به نقش ممتاز دانشگاه پیام نوردر توسعه کشور و جایگاه بالای علمی این دانشگاه، افق این دانشگاه را توسعه در کشورهای فارسی زبان و جذب دانشجوی خارجی عنوان کرد.

وی با اشاره به جایگاه اول این دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی در بین تمام دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی کشور به گواه آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)و قرار گرفتن در جمع ۱۰ دانشگاه برتر کشور از نظر پژوهشی، آن را نشانه تلاش همه بخش های این دانشگاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به وجود بیش از چهار هزار عضو هیات علمی، ۵۰۰ مرکز و واحد در تمام کشور و صدها آزمایشگاه و کارگاه مجهز در این دانشگاه خاطر نشان کرد، پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی ایران در آینده سهم بیشتری از تولید علم را از آن خود خواهد کرد.

سرلک با اشاره به قبولی های خیره کننده فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون های استخدامی سازمان ها و ادارات و هم چنین آزمون های مقاطع بالاتر سایر دانشگاه‌ها، این موفقیت ها را محصول سیستم آموزشی مناسب، منبع محور بودن و آزمون های دقیق این دانشگاه عنوان کرد.

وی دانشگاه پیام نور را یک دانشگاه پویا و چند بعدی دانست و تاکید کرد:  در زمینه های فرهنگی، اردوهای راهیان نور، نشریات دانشجویی، کانون ها، مسابقات و انجمن های علمی و همچنین مسابقات ورزشی، دانشگاه پیام نور صاحب برند است.

سرپرست دانشگاه پیام نور با اشاره به شروع زمان انتخاب رشته داوطلبان کنکور، از تسهیلات ویژه برای رتبه های برتر کنکور که این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب می کنند خبر داد و گفت:  ما برای داوطلبان رتبه های زیر ۲۰۰۰ تسهیلاتی از جمله پرداخت کمک هزینه سفرهای علمی، اعطای لپ تاپ و سکه بهار آزادی را در نظر گرفته ایم.

نظر شما