شناسهٔ خبر: 35577 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«رسم ماندگار» با نمایش آثار برجسته خوشنویسی افتتاح شد

همزمان با افتتاح شعبه قیطریه انجمن خوشنویسان در فرهنگسرای ملل آثار استادان برجسته خوشنویسی در نگارخانه این فرهنگسرا به نمایش درآمد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ برنامه «رسم ماندگار» به مناسبت آغاز به کار شعبه قیطریه که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ و انجمن خوشنویسان ایران در فرهنگسرای ملل دایر شده، با نمایش آثار خوشنویسان برجسته ایران افتتاح شد.

در این برنامه استادان برجسته خوشنویسی از جمله غلامحسین امیرخانی، حمید عجمی، علی شیرازی، امیراحمد فلسفی و جواد بختیاری حضور داشتند که در پایان این برنامه از آنها با اهدای لوحی از جانب انجمن خوشنویسان ایران تقدیر شد.

انجمن خوشنویسان ایران از سال ۱۳۲۹ با تلاش استادان بزرگی چون زنده‌یاد سیدحسین میرخانی و دیگر استادان نظیر شادروان علی‌اکبر کاوه، ابراهیم بوذری و سیدحسن میرخانی با اهتمام زنده‌یاد دکتر مهدی بیانی محقق و استاد دانشگاه و مدیریت زنده‌یاد خسرو زعیمی با همکاری وزارت فرهنگ و هنر وقت تاسیس و راه‌اندازی شد.

به مناسبت افتتاح شعبه انجمن خوشنویسان در فرهنگسرای ملل آثار برتر هنر خوشنویسی از استادان امیرخانی، جواد بختیاری، علی شیرازی، حمید عجمی، حسین غلامی، مهدی فلاح و امیراحمد فلسفی نیز با عنوان «رسم ماندگار» به مدت یک هفته در نگارخانه این فرهنگسرای به نمایش درمی‌آید.

علاقه‌مندان به خوشنویسی و استفاده از این دوره‌ها می‌توانند همه روزه برای ثبت نام به واحد آموزش فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، بوستان قیطریه، مراجعه کنند یا با شماره ۲۲۶۷۱۷۱۸ داخلی ۱۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما