شناسهٔ خبر: 35594 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شرط های «سیروس مقدم» برای ساخت «پایتخت ۵»

«سیروس مقدم» کارگردان سریال پایتخت ۴ برای ساخت سری پنجم این سریال لازم بودن سه شرط را مطرح کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، سیروس مقدم که در نشست خبری سریال پایتخت ۴ سخن می گفت، تاکید کرد: اگر سه شرط اساسی شامل اشتیاق مخاطبان، تصمیم مدیران و داشتن حرف تازه وجود داشته باشد آن وقت به سراغ ساخت پایتخت ۵ هم خواهیم رفت. 

وی در ادامه با اشاره به سختی ها و فشارهایی که در این کار روی عوامل بود گفت: ۴۸ ساعت پایانی پایتخت ۴ واقعا کشنده بود اما به دلیل تعهد و عشقی که به مردم و سریال پایتخت داشتیم، سعی کردیم تا لحظات آخر کار را درست انجام دهیم. 

خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت ۴ نیز در این نشست با رد این ادعا که پایتخت ۴ از باقی پایتخت ها به لحاظ سطح کیفی پایین تری است گفت: گویا از مصاحبه های بازیگران و عوامل این طور برداشت شده است در حالی که منظور ما این بوده است که فشار بیشتری در این سری از پایتخت به گروه وارد شد. 

وی ادامه داد: اگر ما یک سال و یا حتی دو سال هم وقت داشتیم کیفیت سریال پایتخت باز هم به همین شکل بود چون کیفیتی از این بالاتر در بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، مونتاژ و... در شرایط فعلی در سازمان صدا و سیما به دست نمی آید. 

ریما رامین فر بازیگر سریال چهارگانه پایتخت نیز در این نشست درباره حضور خود در این سریال ها گفت: به غیر از سریال پایتخت که با آن به نوعی جور شده ام، سعی می کنم حضورم در کارهای دیگر با وسواس بیشتری همراه باشد تا احساس رضایت داشته باشم. 

وی درباره شخصیت هما در این سریال و فضای کمدی که در نتیجه کار حاصل شده است، گفت: من طنز سکانس ها را از خود سریال می دانم و نه از شخصیت هما، زیرا هما در تمامی قصل ها و قسمت های سریال پایتخت فردی جدی است. 

نظر شما