شناسهٔ خبر: 35696 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«بن بست زاد» كارخاني روي ميز تدوين

فيلم مستند داستاني "بن بست زاد" به نويسندگي و كارگرداني مهرشاد كارخاني و با پرداختن به يك موضوع اجتماعي در مرحله تدوين به سر مي برد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ به نقل از روابط عمومي اين پروژه مهرشاد كارخاني كه پيش از اين سابقه ساخت مستندهايي با موضوعات اجتماعي و تاريخ سينما را داشته است ، اين بار هم سراغ تم مورد علاقه خود در سينما رفته و يك اتفاق اجتماعي را دستمايه مستند داستاني به نام "بن بست زاد" قرار داده است.

اين مستند داستاني بلند درباره نوجوانی است که در نواختن «پیانو» تبحر بالایی دارد و همین انگیزه ای برای ساخت این فیلم مستند داستانی شده است و مرحله تحقيق و پژوهش و گردآوري مستندات براي نگارش فيلمنامه اثر حدود دوسال به طول انجاميده است و مراحل تصويربرداري هم به اقتضاء شرايط ويژه موضوع و سوژه مورد نظر در مقاطع مختلف انجام گرفته است و اكنون نيز روي ميز تدوين قرار دارد.

در اين فيلم كه به تهيه كنندگي بهروز دين ياريان ساخته شده  نیما اورکی ، نیوشا مدبر ، بهرنگ دزفولی‌زاده ، حنا شفیعی ،‌امیر سلامی با حضور استاد بزرگ لشگری به ايفاي نقش پرداخته اند.

از ديگر عوامل اين فيلم سينمايي مي توان به مشاور فیلمنامه: مجید رحیمیان ، فیلمبردار: مهرشاد کارخانی ، صدابردار : حامد آقایی ، گریم: آیناز شیرازکی ، طراحی صحنه و لباس: مهرشاد کارخانی – علی ابراهیمی ، تدوین : پگاه حمید نژاد ، دستیار کارگردان: نیما مدبر ، دستیار فیلمبردار: احسان صامت زاده ، دستیار دوم کارگردان: علی غیاثوند ، دستیار گریم: نوید چاووشی ، دستیار صحنه: نیلوفر میرزایی و مدير روابط عمومي : ميثم محمدي اشاره كرد.

نظر شما