شناسهٔ خبر: 35735 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«نیمرخ‌ها» را برای جشنواره فجر نگه داشته‌ام/ در فکر فیلم جدیدم

ایرج کریمی بیان کرد فیلم سینمایی «نیمرخ ها» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ایرج کریمی کارگردان سینما با اشاره به اینکه تمام مراحل فنی «نیمرخ ها» به پایان رسیده است، بیان کرد: در حال حاضر برنامه ای برای اکران عمومی «نیمرخ ها» ندارم و اولین نمایش این فیلم سینمایی در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

این کارگردان سینما در پاسخ به این پرسش که پروژه جدیدی در دست دارد یا خیر، توضیح داد: یک پروژه سینمایی برای کار دارم و دوست دارم که فعالیت خود را در این حوزه افزایش دهم، اما به دلیل بیماری مدتی در بیمارستان به سر بردم. امیدوارم با بهتر شدن شرایط جسمی ام، پروژه مورد نظر خود را جلوی دوربین ببرم.

نیمرخ ها

ایرج کریمی بعد از گذشت ۸ سال دوری از سینما، «نیمرخ ها» را جلوی دوربین برده است. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، رویا نونهالی، هومن سیدی، امیرحسین رستمی، بهاران بنی احمدی، شیرین اسماعیلی، سید ابراهیم عمادی، شورا کریمی، پویان جوان و سام قریبیان حضور دارند.

«نیمرخ ها» ملودرامی مدرن و عاشقانه و روایتگر زندگی زوج جوانی است که مرد به دلیل بیماری سرطان روزهای آخر عمر خود را سپری می کند و در ادامه آن رقابتی بین مادر و همسر این مرد جوان رخ می دهد.

نظر شما