شناسهٔ خبر: 35803 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام آمادگی انجمنهای حوزه برای اجرای برنامه ششم توسعه

دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم برای مشارکت در نوشتن و اجرای برنامه‌های مربوط به سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا - مسئول دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم اظهار کرد: به محض اینکه رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه را ابلاغ کردند، دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم برای همکاری در نوشتن برنامه‌های این سیاست‌ها اعلام آمادگی کرد.

وی مقاوم سازی در حوزه فرهنگی را مهم‌ترین عرصه تعاملی انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم با دولت بیان کرد و افزود: مکاتبه انجمن‌های علمی حوزه با ریاست جمهوری از طریق مدیریت حوزه‌های علمیه صورت گرفته و ما منتظر اعلام همکاری دولت در این زمینه هستیم.

حجت‌الاسلام مهاجرنیا با بیان اینکه انجمن‌های علمی حوزه علمیه برای مسائل کلان کشور برنامه دارد، از رسانه‌های جمعی خواست که پیگیر برنامه‌های این انجمن‌ها باشند.

وی گفت: هزاران نفر از نخبگان حوزه در انجمن‌های علمی حوزه عضویت دارند و مشغول کارهای علمی هستند که کار آنها تبلیغی و ترویجی نیست، بنابراین از رسانه‌های جمعی انتظار می‌رود نسبت به انعکاس فعالیت‌های علمی این انجمن اهتمام بیشتری داشته باشند.

در حال حاضر ۱۹ انجمن علمی در حوزه علمیه قم به صورت رسمی فعالیت می‌کنند.

نظر شما