شناسهٔ خبر: 35814 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جذب ۶ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از پذیرش شش هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، وزارت آموزش و پرورش برای تأمین و تربیت بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز آموزشی خود متناسب با مبانی و ارزش های اسلامی و نیاز دوره های مختلف تحصیلی در دوره کارشناسی پیوسته برای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، از میان داوطلبان واجد شرایط دانشجو می پذیرد. 

محمود مهرمحمدی طی سخنانی که در اجلاس سراسری مدیران گروه های آموزشی و در سالن اجتماعات پردیس شهید رجایی شهرستان قزوین برگزار شد، افزود: اردوهای ایران شناسی به منظور آشنایی دانشجو معلمان با میراث فرهنگی و زیست بوم های مختلف، به میزبانی دانشجو معلمان هشت استان کشور برگزار می شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد تقویت فعالیت های فرهنگی و آموزشی از مهم ترین دغدغه ها این دانشگاه است.

وی به برنامه سال تحصیلی پیوسته برای دانشجو معلمان اشاره کرد و گفت: معتقدیم برنامه و فعالیت های دانشگاه باید به شکلی ساماندهی شود که فاصله ای بین نه ماه تحصیلی و سه ماه تابستان ایجاد نشود .

سرپرست دانشگاه فرهنگیان ایجاد تعامل موثر و آشنایی با میراث فرهنگی مناطق مختلف کشور را از اهداف این برنامه دانست و گفت: گروه های آموزشی تضمین کننده کیفیت دانشگاه هستند و به هرمیزان که به جایگاه این گروه ها توجه شود شاهد انسجام درعرصه آموزشی خواهیم بود.

وی این گروه ها را زیربنای راهبری دانشگاه در راستای تحقق مطلوب اهداف برشمرد و مدیران گروه های آموزشی را از عوامل موثر در کیفیت فعالیت های آموزشی خواند.

نظر شما