شناسهٔ خبر: 35848 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور بیش از ۱۶۲ فیلم در بخش مسابقه بین‌الملل فیلم یاس

بعد از پایان فراخوان در بخش مسابقه بین‌الملل سومین جشنواره فیلم ویدیویی یاس، ۱۶۲ فیلم به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ در این دوره از جشنواره علاوه بر رقابت فیلمسازان در بخش‌های مسابقه ایران، پویانمایی بلند، سینما-ویدیو، طرح و ایده  فیلمنامه و مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی، فیلمسازان خارجی نیز با آثار خود در بخش مسابقه بین‌الملل این جشنواره حضور خواهند داشت.

با پایان مهلت فراخوان در بخش مسابقه بین‌الملل تاکنون ۱۶۲ اثر به دبیرخانه رسیده که هیئت انتخاب از میان فیلم‌های رسیده، آثار برتر را برای حضور در جشنواره انتخاب خواهند کرد.

در این بخش فیلم‌هایی از کشورهای فرانسه، آمریکا، آلمان، اسپانیا، آرژانتین، ژاپن، انگلستان، سنگاپور، بلژیک، اتریش، روسیه، کانادا، نیوزلند و ... به دبیرخانه ارسال شده است. در سومین دوره جشنواره فیلم یاس مسابقه چشم‌انداز آسیا نیز به بخش مسابقه بین‌الملل افزوده شده است.

مؤسسه رسانه‌های تصویری با حمایت سازمان سینمایی و مشارکت استانداری مازندران و با هدف تشویق فیلم‌سازان و تقدیر از تولیدکنندگانی که مبادرت به تولید آثاری با مضامین اسلامی و ملی کرده‌اند، سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس را برگزار می‌کند.

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا ششم مهر ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می‌شود.

نظر شما