شناسهٔ خبر: 35852 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

واکنش تهیه‌کننده «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به انتخاب فیلم در «ونیز»

تهیه‌کننده «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» با ابراز خوشحالی از حضور فیلمش در جشنواره «ونیز» اعلام کرد نسخه‌ای که بعد از فجر نهایی شده بود در این رقابت جهانی حضور می‌یابد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی جلیلوند تهیه‌کننده «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» درباره پذیرفته شدن این فیلم در بخش «افق‌ها»ی هفتاد و دومین دوره جشنواره «ونیز» گفت: باعث خوشحالی است در بین ۵۰ فیلم متقاضی برای حضور در این بخش از جشنواره فیلم «ونیز»، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به عنوان تنها نماینده از سینمای ایران در این بخش رقابتی حضور دارد.

وی در پاسخ به اینکه آیا نسخه‌ای که در ونیز به نمایش درمی‌آید با نسخه سی و سومین جشنواره فیلم فجر یکسان است؟ بیان کرد: پس از نمایش فیلم در جشنواره فجر با در نظر گرفتن نظر مخاطبان تغییراتی روی فیلم اعمال کردیم ولی این تغییرات به دلیل حضور در رقابت‌های خارجی نبود.

وی تصریح کرد: از این پس «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» با نسخه اصلاح شده بعد از جشنواره فیلم فجر در اکران عمومی و جشنواره‌های خارجی روی پرده خواهد رفت.

تهیه کننده فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در پایان گفت: قرار نیست به خواست جشنواره های خارجی تغییری در پلان های فیلم ایجاد کنیم. از نظر من به عنوان تهیه کننده و وحید جلیلوند به عنوان کارگردان نسخه فعلی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» نهایی شده است.

نظر شما