شناسهٔ خبر: 35854 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سکانس‌هایی از آثار مسعود کیمیایی در «جیوگی»/ جوانمردی سوژه شد

قسمت اول برنامه «جیوگی» امشب با سکانس‌هایی از چند فیلم مسعود کیمیایی روی آنتن شبکه دو می‌رود و همچنین قرار است فردا شب به موضوع جوانمردی بپردازد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهدی بهادران تهیه کننده برنامه «جیوگی» در توضیح برنامه خود که پخش آن از امشب هفتم مرداد در شبکه دو سیما آغاز می شود، گفت: این مستندِ تركیبی رویكردی متفاوت به موضوع فرهنگ دارد و می كوشد در قالبی متفاوت موضوعات مبتلابه این حوزه را به چالش بكشد.

وی افزود: این برنامه هر هفته در سه قسمت و با تعیین یك موضوع مشخص روی آنتن می رود. فتح الباب برنامه روزهای چهارشنبه بخشی از یك كتاب،‌ سكانسی از یك فیلم و دیگر محصولات فرهنگی است و در برنامه موضوعات طرح شده با حضور مهمانانی كه در استودیو هستند، به چالش كشیده می شود.

این تهیه كننده گفت: «جیوگی» پنجشنبه ها با حضور یك مهمان ویژه پخش می شود و جمعه ها ساختار متفاوتی نسبت به روزهای گذشته خواهد داشت.

وی با اعلام اینكه «جیوگی» این هفته با موضوع مروت و اخلاق جوانمردی پخش می شود،‌ افزود: قسمت نخست این برنامه با سكانس‌هایی از چند فیلم سینمایی ساخته مسعود كیمیایی آغاز می شود و «جیوگی» روز پنجشنبه نیز با حضور رضا امیرخانی روی آنتن می رود و با این نویسنده به بهانه نگارش رمان «قیدار» درباره ادبیات جوانمردی گفتگو خواهیم كرد.

برنامه «جیوگی» كه در گروه خانواده و فرهنگ تولید می شود چهارشنبه تا جمعه هر هفته از ساعت ۲۱ روی آنتن می رود و با حضور مخاطبان به تحلیل تولیدات فرهنگی و دستاوردهای این حوزه از منظر خانواده‌های ایرانی می پردازد.

این «Reality show» یا نمایش واقعیت در قالبی جدید با افراد ویژه و متفاوتی درباره سینما،‌ کتاب،‌ تئاتر و... گفتگو خواهد کرد. این برنامه در راستای فضا دادن به حرکت های اجتماعی و فرهنگی تولید می شود و با دعوت از کارشناسان و مهمانان مختلف می‌کوشد دغدغه های حوزه فرهنگ را در اجتماع پیگیری کند.

میلاد دخانچی کارگردان «نیویورک زیرزمینی» و مستندساز جوان ایرانی اجرای این برنامه را عهده‌دار شده است. وی بیشتر با مستندهایی که عموما از شبکه جهانی پرس تی وی به نمایش در آمده، ‌شناخته می‌شود.

پخش مستند تركيبی «جيوگی» به تهيه کنندگی مهدی بهادران و اجرای میلاد دخانچی از ۷ مرداد ساعت ۲۱ در شبكه دو آغاز می شود.

نظر شما