شناسهٔ خبر: 35942 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

روایت زندگی امام رضا(ع) در کتاب «امام مهربانی‌ها»

کتاب «امام مهربانی‌ها» به قلم حمیدرضا شاه آبادی به مناسبت سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، توسط انتشارات بین المللی الهدی(وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) چاپ و منتشر می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، کتاب «امام مهربانی ها» به روایت سیره و زندگی بابرکت امام هشتم(ع) می پردازد و فرازهایی از زندگانی آن حضرت را روایت می کند. گزیده ای از سخنان گهربار حضرت ثامن الحجج(ع) بخش دیگر کتاب امام مهربانی ها را تشکیل می دهد. روایت خصوصیات اخلاقی و شخصیتی امام رضا(ع) سومین بخش کتاب را تشکیل می دهد.

این کتاب در سه بخش «آنگونه که بود»، «آنچه که گفت» و «آنگونه که زیست» و برای قشر جوان تالیف شده است.

 انتشارات بین المللی الهدی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، این کتاب را در قطع خشتی کوچک و در تیراژ ۳۰۰۰ نسخه و با کیفیتی ویژه به چاپ  می رساند.

کتاب «امام مهربانی ها» برای کلیه مخاطبان قابل استفاده است اما سبک و سیاق و قلم اثر بیشتر مناسب  جوانان امروزاست.

با توجه به اینکه انتشارات الهدی گستره بین المللی دارد و برای مخاطبان خارج از کشور کتاب منتشر می کند، ترجمه کتاب «امام مهربانی ها» به زبانهای انگلیسی، عربی و اردو در دستور کار این انتشارات  قرار دارد.

روایتی خواندنی از زندگی امام رضا(ع) در «زیستن زیر سایه خورشید»

انتشارات بنیاد بین المللی امام رضا(ع) کتاب «زیستن زیر سایه خورشید» که روایتی خواندنی و جذاب از سیره و زندگی امام رضا(ع) است را چاپ و منتشر می کند.

امیر مهدی حکیمی، مولف این کتاب است که این اثر را به زبان فارسی تالیف کرده و هم اکنون بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حال ترجمه این اثر به زبان انگلیسی برای مخاطبان انگلیسی زبان است.

کتاب «زیر سایه خورشید» به زودی به دیگر زبان های پرمخاطب بین المللی نیز ترجمه خواهد شد.

نظر شما