شناسهٔ خبر: 35962 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سه شیوه نامه جدید دانشجویی در فرایند تصویب قرار گرفت

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از اتمام بازنگری شیوه نامه، آیین نامه های شورای صنفی،دانشجویان نمونه و نقل وانتقال دانشجویان خبر داد و گفت: شیوه نامه های مذکور فرایند تصویب را طی می کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سید ابوالحسن ریاضی درخصوص بازنگری شیوه نامه، آیین نامه‌های شورای صنفی دانشجویی، دانشجویان نمونه و شیوه نامه نقل و انتقال دانشجویی گفت: بازبینی شیوه نامه هر سه آیین نامه دانشجویی مذکور به اتمام رسیده و فرایند تصویب را طی می کنند که در صورت تصویب وزیرعلوم به دانشگاه ها ابلاغ می شوند.  

وی افزود: با توجه به پیچیدگی و تنوع مسایل دانشجویی در دانشگاه‌های تحت نظر وزارت علوم، بازنگری شیوه نامه آیین نامه های مذکور با دقت بیشتری انجام شد و امیدواریم قبل از شروع ترم آینده روند تصویب آنها طی و به دانشگاه ها ابلاغ شود.

 معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در پاسخی مبنی بر اینکه آیا دانشگاه ها می‌توانند برای انجام بررسی پرونده نقل و انتقال دانشجویی از دانشجویان پول دریافت کنند، گفت: اگر هیات امنای دانشگاهی با دریافت وجه موافقت کند دانشگاه ها می توانند پول دریافت کنند.

به گزارش مهر، دانشگاه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس مصوبه هیات رئیسه این دانشگاه، دانشجویان متقاضی مهیمانی در این دانشگاه بابت بررسی تقاضا و سوابق خود باید پانصد هزار ریال به حساب معاونت آموزشی واریز کنند.

نظر شما