شناسهٔ خبر: 35979 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب امام مهربانی ها به چهار زبان منتشر شد

انتشارات الهدی به مناسبت برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، کتاب «امام مهربانی ها» توسط انتشارات بین ­المللی الهدی به چاپ می رساند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا ، «امام مهربانی ها» به قلم حمیدرضا شاه آبادی، در سه بخش با عناوین؛ آنگونه که بود، آنچه که گفت و آنگونه که زیست در حال تدوین است، از سه منظر به زندگانی پربرکت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می پردازد. 

نویسنده در بخش اول، آداب و سلوک رفتاری امام (ع) را مورد پژوهش قرار می دهد، سپس در بخش دوم گزیده­ای از سخنان گهربار ایشان را روایت می کند و در بخش سوم، مروری بر زندگانی و سرگذشت آن حضرت را به مخاطب عرضه می کند.

نویسنده در این اثر کوشیده است تا با استفاده از ادبیات ساده و روان و در قالب مطالب کوتاه، جوانب مختلف شخصیت حضرت رضا(ع) را برای مخاطب به نمایش بگذارد.

همچنین میرصفی، سرپرست مؤسسه الهدی از ترجمه و انتشار کتاب «امام مهربانی ها» به زبان های انگلیسی، عربی و اردو در آینده نزدیک خبرداد. او با اشاره به محدوده عمل و نوع فعالیت انتشارات بین­المللی الهدی که بیشتر معطوف به فضای بین ­الملل و مخاطبین خارج از کشور است، گفت: این مؤسسه در نظر دارد تا با ترجمه و چاپ چند اثر مرتبط با امام هشتم، در جهت شناساندن هر چه بهتر و بیشتر امام رئوف و همچنین انتقال مفاهیم عالی موجود در سیره و زندگانی ایشان به مخاطب بین المللی گام بردارد.

انتشارات بین­ المللی الهدی کتاب «امام مهربانی ها» را در قطع خشتی کوچک و در تیراژ ۳۰۰۰ نسخه و با کیفیتی ویژه به چاپ خواهد رساند.
 

نظر شما