شناسهٔ خبر: 35982 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علامه‌دهر درگذشت

احمد علامه‌دهر - بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون - که ماه‌ها بود در حالت نیمه‌کما به سر می‌برد، یک ساعت قبل درگذشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ سیمین علامه دهر، دختر این بازیگر که در حالت روحی خوبی بسر نمی‌برد، در گفت‌وگویی کوتاه خبر فوت پدرش را تایید و اعلام کرد که این بازیگر پیشکسوت یک ساعت قبل در منزلش درگذشت.

 

دختر مرحوم علامه دهر روز گذشته با ایسنا گفت‌وگو و اعلام کرده بود که پدرش این روزها دچار آلزایمر شدید شده است.

 

او گفته بود: حال پدر این روزها اصلا خوب نیست. پدر در عین حالی که تمام بدنش، کلیه‌هایش و قلبش سالم است اما مغزش دچار مشکل شده، به ویژه این روزها که آلزایمر شدید هم گرفته است.

وی همچنین اظهار کرده بود: پدرم این روزها در منزل تحت مراقبت است. تقریبا از اوایل سال 94 از بیمارستان به منزل منتقل شده است اما همچنان با دستگاه‌های آی سی یو و حتی پرستار خصوصی در منزل تحت مراقبت است؛ ضمن اینکه پزشک معالجش هم گفته است که پدر باید در همین حالت نگهداری شود تا شاید حالش بهتر شود.

 

به گزارش ایسنا، احمد علامه‌دهر - بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون - 12 آذر ماه سال گذشته در حالی که مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی بود، در حرم امام رضا (ع) دچار عارضه مغزی شد. وی همچنین در سریال «مختارنامه» در نقش عبدالرحمن بن شریح نیز حضور داشت. علامه‌دهر در آخرین کار تلویزیونی‌اش (سریال پرده‌نشین) نقش یکی از خادمان امام رضا (ع) را ایفا کرد.

نظر شما