شناسهٔ خبر: 36019 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ارسال چکیده مقاله به همایش ملی کتاب و نشر تمدید شد

علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را با محوریت «اقتصاد نشر و مولفه‌های تاثیرگذار در آن» و «الگوی بومی پیشرفت در عرصه کتاب و کتابخوانی» به ایمیل همایش ارسال کرده یا آن را در سایت همایش بارگزاری کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛، بر اساس اعلام دبیرخانه دایمی همایش ملی کتاب و نشر، مهلت ارسال چکیده مقاله به این همایش تا ۲۰ مرداد ماه تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را با محوریت «اقتصاد نشر و مولفه‌های تاثیرگذار در آن» و «الگوی بومی پیشرفت در عرصه کتاب و کتابخوانی» تا ۲۰ مرداد ماه به آدرس icbp.ir@gmail.com و یا از طریق بارگذاری در سایت icbp.ir به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند.

«تاثیر مولفه‏ های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی»، «اندیشه ‏ای بر اقتصاد نشر کتاب در ایران»، «اقتصاد مقاومتی و صنعت نشر»، «آسیب‏‌شناسی اقتصاد نشر کتاب در ایران»، «شاخص‎های پیشرفت و عدالت در فرهنگ کتاب و کتابخوانی»، «شناسایی الگوهای ترویج کتاب و کتابخوانی در گستره جهانی»، «شناسایی آسیب ‏های الگوی بومی ترویج کتاب و کتابخوانی در ایران»، «شناسایی راهکارهای سیاست‌گذاری فرهنگی در عرصة کتاب و کتابخوانی» از جمله محورهای فرعی همایش ملی کتاب و نشر است.

گفتنی است همایش ملی کتاب و نشر به همت موسسه جهاد فرهنگی حکمت اولین همایش علمی در حوزه کتاب و نشر است که با استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان این عرصه در آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.
نهاد‏ها و سازمان‏‌های علاقه‏‌مند می‏توانند جهت مشارکت در این همایش از طریق تماس با دبیرخانه، اعلام آمادگی نمایند.

اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای فرعی همایش از طریق سایت icbp.ir قابل دسترسی می‌باشد.

نظر شما