شناسهٔ خبر: 36055 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تیم‌هایی در دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات بورسیه‌ها تشکیل می‌شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیرعلوم اعلام کرد، برای رفع موانع بورسیه‌ها در دانشگاه ها، تیم هایی در دانشگاه ها برای رفع موانع موجود برررسی می کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جبار کوچکی نژاد در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها گفت: اخیرا که با دکتر فرهادی وزیرعلوم تحقیقات و فناوری جلسه داشتیم، وی عنوان کرد که تقریبا بیشتر افراد بورسیه مشکلی نداشتند.

وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده بیش از ۱۰۰ نفر از این افراد باقی مانده که در دست بررسی بوده و ظرف چند روز آینده پرونده های باقی مانده نیز تعیین تکلیف و مشکل بورسیه ها به طور کلی حل می شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: وزیرعلوم همچنین درباره برخورد با مسببان قضیه بورسیه ها نیز عنوان کرد، عده ای از این افراد تنبیه شده اند، ولی کمیسیون خواستار برخورد با مهره های اصلی جریان بورسیه ها شد.

وی افزود: همچنین با رای گیری که صورت گرفت سه نفر از اعضا مامور شدند تا از طریق قوه قضاییه این موضوع را پیگیری کنند تا جرم‌هایی که در این زمینه وجود دارد، بررسی شود.

کوچکی نژاد در خصوص برنامه وزارت علوم برای رفع موانع موجود بورسیه ها در دانشگاه ها گفت: با توجه به گزارش هایی که مبنی بر عدم همکاری دانشگاه ها با بورسیه ها اعلام شده، وزیرعلوم دراین رابطه عنوان کرد، تیم هایی در دانشگاه‌ها برای بررسی این موضوع و رفع موانع موجود تشکیل می شود.

نظر شما