شناسهٔ خبر: 36193 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌ای برای تغییر معاونت‌های پژوهشگاه علوم انسانی ندارم

سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: برنامه‌ای برای تغییر در معاونت ها نداریم، البته ممکن است اصلاحات جزئی داشته باشیم ولی برای این اصلاح جزئی هم مصادیق قطعی در ذهن من شکل نگرفته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسینعلی قبادی در پاسخ به سوالی در خصوص ایجاد تغییرات در معاونت های پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: برنامه‌ای برای تغییر نداریم، اول به این دلیل که در دوران مرحوم دکتر آینه وند گروه مدیریتی واحدی شکل گرفته است و این گروه در حال حاضر مشغول به کار هستند، دلیل دوم از نظر بهره وری است، چراکه معاونان و مدیران و مشاوران يک سال و چند ماه است که مشغول به کار شده‌اند و هنوز فرصت ظهور و بروز استعدادهایشان را نداشته‌اند.

وی افزود: موضوع ادغام معاونت‌ها هم مطرح نیست، چراکه ساختار پژوهشگاه در هیات امنا مصوب شده است، البته ممکن است اصلاحات جزئی داشته باشیم ولی برای این اصلاح جزئی هم مصادیق قطعی در ذهن من شکل نگرفته است.

سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهگی در خصوص تائید حکم ریاستش گفت: خبری از تائید حکم بعنوان ریاستم بر پژوهشگاه ندارم و حتی خبری از مقدمات صدور حکم سرپرستی هم نداشته‌ام، من هرگز در جریان مقدمات و مؤخرات حکم سرپرستی ام نبودم و علاقه‌مند هم نبودم که خبر داشته باشم و اولويت جدی بنده تداوم فعاليت‌های پژوهشی است.

نظر شما