شناسهٔ خبر: 36211 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هشدار دانشگاه آزاد درباره اطلاعیه های پذیرش دانشجو

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به اطلاعیه های پذیرش دانشجو در دوره های كارشناسی از طریق موسسات آموزشی، هشدار داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر مجتبی علوی فاضل با بیان این مطلب افزود: داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد درنظر داشته باشند، كلیه اطلاعیه هایی كه از طریق مؤسسات خصوصی و یا حتی واحدهای دانشگاهی تحت عناوین پذیرش دوره های كارشناسی از طریق روش هایی به جز درج در سایت www.azmoon.org صورت گیرد، فاقد اعتبار است.

علوی فاضل افزود: ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری تخصصی به جز متقاضیان ممتاز و نخبه از طریق شركت در آزمون هایی كه از طریق معاونت سنجش و پذیرش برگزار می شود، دارای اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان درنظر داشته باشند هرگونه تبلیغات مبنی بر پذیرش دانشجو بدون شركت در آزمون در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری فاقد اعتبار و غیرقانونی است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تأكید كرد: دانشگاه آزاد با هیچ فرد یا مؤسسه ای در زمینه انتخاب رشته، مشاوره و پذیرش دانشجو همكاری نداشته و مؤسساتی كه به نام همكاری با دانشگاه آزاد اقدام به این كار می كنند، مورد تأیید نبوده و دانشگاه در قبال اقدامات این مؤسسات مسئولیتی ندارد.

وی به داوطلبان توصیه كرد: داوطلبان در صورتیكه با این گونه مؤسسات مواجه شدند حتماً موارد را در وب سایتwww.azmoon.org  و در قسمت پرسش و پاسخ مطرح و یا با تماس با شماره تلفن ۴۷۴۳-۰۲۱ موارد را به ستادهای پاسخگویی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داده تا به لحاظ قانونی مورد پیگرد قرار گیرد.

نظر شما