شناسهٔ خبر: 36353 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۱۱ هزار نفر در فراگیر ارشد پذیرفته شدند/ اعلام زمان ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج دوره فراگیر دانشگاه پیام نور از قبولی ۱۱ هزار و ۵۳ نفر در این آزمون خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی افزود: اسامی پذیرفته شدگان در آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در بعدازظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

وی افزود: در این آزمون تعداد ۸۰ هزار و ۵۸۳ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۸ هزار و ۶۹۸ نفر زن و ۴۱ هزار و ۸۸۵ نفر مرد بودند.

توکلی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی این آزمون در صبح جمعه ۴ اردیبهشت ماه به صورت تستی در ۱۰۱ شهرستان برگزار شد و ۵۰ هزار و ۴۲۱ داوطلب در آزمون شرکت کردند و ۳۰ هزار و ۱۶۲ داوطلب غایب بودند. در واقع ۶۲.۵۷ درصد حاضر و ۳۷.۴۳ درصد غایب بودند.

وی یادآور شد: از تعداد ۵۰ هزار و ۴۲۱ داوطلب حاضر در آزمون تعداد ۲۴ هزار و ۷۶۸ نفر زن و تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۳ نفر مرد بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پس از گزینش نهایی ۱۱ هزار و ۵۳ نفر پذیرفته شده اند که اسامی آنان بعداز ظهر امروز ۲۱ مرداد اعلام می شود. از تعداد پذیرفته شدگان در این دوره تعداد ۵ هزار و ۳۳۵ نفر زن و ۵ هزار و ۷۲۸ نفر مرد هستند. در واقع ۴۸.۱۸ درصد زن و ۵۱.۸۲ درصد مرد هستند.

توکلی اظهار داشت: پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام در روز ۸ شهریورماه به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه کنند و از برنامه زمانی دانشگاه مطلع شوند.

نظر شما