شناسهٔ خبر: 36381 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه ششم توسعه در سازمان میراث فرهنگی چگونه محقق می‌شود؟

سمینار هم اندیشی چگونگی تحقق مبانی برنامه ششم توسعه در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور بحث و تبادل نظر با اساتید و کارشناسان برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ معاون برنامه ريزي و سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از برگزاري سمينار هم انديشي چگونگي تحقق مباني برنامه ششم در بخش ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خبر داد و گفت: این سمینار به منظور بحث و تبادل نظر در مورد پيش نويس برنامه ششم توسعه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري  روز چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه سال جاري در محل آمفي تئاتر سازمان از ساعت ۱۵ تا ۲۰ برگزار می شود.

سعيد شيركوند افزود:  با دستور معاون رييس جمهور و رياست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري؛ اساتيد، كارشناسان و صاحب نظران در اين عرصه، اعم از دولتي، خصوصي و دانشگاهي با هدف برنامه ريزي هاي بهتر در برنامه ششم  توسعه در سه حوزه تخصصي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري (به منظور بررسي ديدگاه هاي مرتبط با وظايف و مأموريت هاي سازمان در متن برنامه ششم توسعه)، به اين سمينار دعوت شده اند.

وي با بيان اينكه در آستانه ورود به برنامه ششم توسعه كشور هستيم، گفت: قرار است اين بار در تدوين بخش ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نقطه نظرات كارشناسان، متخصصان و به طور كل ذينفعان حوزه هاي مرتبط را جمع آوري و در تبيين خط مشي هاي برنامه پنج ساله ششم توسعه سازماني مد نظر قرار دهيم.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری با اشاره به اینکه این سمینار با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود، گفت: این سمينار در قالب دو پانل(كارگروه) تخصصي با محوريت (ميراث فرهنگي) و (صنايع دستي و گردشگري) برگزار مي شود.

نظر شما