شناسهٔ خبر: 36422 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فهرست گران ترین دانشگاههای جهان برای دانشجویان خارجی

جزئیات پذیرش داوطلبان در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۹۴ اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، ثبت نام از متقاضیان برای پذیرش در این دوره از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org  آغاز شده است و تا روز پنجشنبه ۲۹ مردادماه ادامه دارد.

كلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام كه دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند در پذیرش مذكور ثبت‌نام و شركت کنند.

گزینش دانشجو در هر یك از كدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل كل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - كاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

برای هر یك از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مركز آموزشی ضروری است.

پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است و داوطلبان به وسیله كارت‌های عضو شبكه بانكی شتاب كه پرداخت الكترونیكی آن‌ها فعال است باید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ (یکصد و پنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تكمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و كدپیگیری ۱۶ رقمی یك نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

نظر شما