شناسهٔ خبر: 36454 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شهرداری ورودی کارگاه تئاترشهر را مسدود کرد

این روزها ورودی کارگاه دکور مجموعه تئاتر شهر از سوی شهرداری منطقه مربوطه مسدود شده و دلیل این امر بی‌توجهی پیمانکار بازسازی مجموعه در خصوص جمع آوری نخاله‌های بازسازی بوده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ چند روزی است که ورودی ضلع جنوب شرقی مجموعه تئاتر شهر که ورودی کارگاه دکور مجموعه و همچنین محل تخلیه وسایل و امکانات مورد نیاز گروه‌های اجرایی و همچنین تجهیزات مورد نیاز بازسازی این بنای تئاتری است، از سوی شهرداری منطقه مسدود شده است.

مسعود معمار سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دلایل مسدود شدن ورودی کارگاه دکور مجموعه تئاتر شهر توسط شهرداری منطقه به گفت: دلیل این مسدود شدن، وجود نخاله‌های بازسازی بوده که توسط پیمانکار در بیرون ورودی انباشت شده بود و شهرداری بابت این اتفاق، پیمانکار بازسازی مجموعه را جریمه کرده است.

وی درباره دلایل پرداخت نشدن جریمه تعیین شده از سوی شرکت «پیکرنهاد» به عنوان پیمانکار بازسازی مجموعه تئاتر شهر به شهرداری منطقه و رفع انسداد ورودی کارگاه دکور مجموعه، یادآور شد: قرار بود که پیمانکار بازسازی این جریمه را پرداخت کند و اگر این کار را نکرده، پیگیری لازم را در این خصوص انجام می‌دهیم.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رقم جریمه تعیین شده از سوی شهرداری برای پیمانکار بازسازی مجموعه تئاتر شهر، اظهار کرد: این جریمه رقم بالایی ندارد و حدود یک میلیون تومان است که باید از سوی پیمانکار بازسازی پرداخت شود.

چندین روز گذشته ورودی کارگاه دکور تئاتر شهر توسط سدی بتونی، مسدود شده و شرکت «پیکرنهاد» به عنوان پیمانکار بازسازی مجموعه، طی بیش از ۲ هفته گذشته اقدامی برای رفع این مشکل انجام نداده است.

نظر شما