شناسهٔ خبر: 36461 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

احتمال تولید سومین اثر سینمایی مشترک برادران کیایی

محسن کیایی یکی از جوانان محبوب این روزهای سینما و تلویزیون در مورد فعالیت‌هایش در نیمه اول سال ۹۴ توضیحاتی داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ محسن کیایی در خصوص فعالیت‌های هنری‌اش از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا کنون گفت: در ابتدای سال در فیلم سینمایی «آخر شب» اثر آقای نگارشی که فیلم اولی هستند. یک کار اجتماعی است که در تلاش هستند تا مجوز نمایش آن را برای حضو ردر جشنواره فجر امسال بگیرند.

وی افزود: در حال حاضر هم مشغول بازی در فیلم سینمایی «بیست و سه روز» اثر آقای مهدی گلستانه هستم. در این فیلم محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، خاطره اسدی، نیکی مظفری و مریم بوبانی هم ایفای نقش می کنند و این فیلم هم یک اثر اجتماعی است.

محسن کیایی اشاره ای هم به تئاتر «پپرونی برای دیکتاتور» کرد و گفت: در زمینه تئاتر هم این روزها در سالن «ناظرزاده کرمانی» مجموعه ایرانشهر با نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به روی صحنه می روم. در این نمایش هم با  خسرو احمدى، ژاله صامتى، پژمان جمشیدى، سینا کرمى، شیوا ابراهیمى و فریده سپاه منصور همکاری دارم.

وی در مورد تفاوت نقش‌هایش با آثار قبلی‌اش گفت: در فیلم «آخرشب» که کاملا یک نقش متفاوت و خیلی عجیب و غریبی را بازی می کنم اما در فیلم «بیست و سه روز» نقش برادر آقای فروتن را بازی می کنم که شاید تنها نکته ای که وجه شباهت با کارهای دیگرم هست، این است که تا حدی بار کمدی روی دوش این نقش افتاده است. گرچه کار وجه کمدی ندارد اما این کاراکتر نسبت به بقیه افراد تا حدی شوخ و شنگ‌تر است.

این هنرمند جوان در مورد همکاری‌اش با محمدرضا فروتن اظهار داشت: بازی در کنار محمدرضا فروتن عالی است. این نخستین بار است که در کنار او هستم و به نظرم فرد محترم، کار بلد و خیلی دوست داشتنی است.

محسن کیایی در مورد احتمال همکاری با برادرش هم به خبرنگار شبستان گفت: «مصطفی» در حال نگارش یک فیلم‌نامه است که اگر تمام شود و همه کارهایش به موقع انجام شود، ان‌شاءالله آن را هم برای تولید آماده اش می کنیم.

نظر شما