شناسهٔ خبر: 36486 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«تاریخ شفاهی کتاب» منتشر می‌شود

جلد اول کتاب «تاریخ شفاهی کتاب» تا پایان شهریور ماه توسط موسسه خانه کتاب منتشر می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ازمهر، جلد اول کتاب «تاریخ شفاهی کتاب» تا پایان شهریور ماه توسط موسسه خانه کتاب منتشر می شود. نصرالله حدادی دراین باره گفت: «با توجه به برنامه ریزی هایی که داریم قرار است مجموعه ۲۰ مصاحبه اول تاریخ شفاهی کتاب که بالغ بر ۳۵۰ صفحه است، در شهریورماه ویرایش شود و به چاپ برسد.»

حدادی افزود: «کتاب تاریخ شفاهی کتاب در مهر رونمایی می شود. پس از رونمایی، ۲۰ مصاحبه دوم تاریخ شفاهی کتاب آغاز خواهد شد که البته از این بین، ۳ مصاحبه انجام شده است.»

وی از مصاحبه با مدیران انتشارات «خجسته»، «گنج دانش» و «سیروس» به عنوان ۳ مصاحبه از مجموعه دوم تاریخ شفاهی کتاب نام برد و ابراز امیدواری کرد که کتاب دوم تاریخ شفاهی کتاب نیز پس از پایان ۲۰ مصاحبه دوم و تا پایان سال به چاپ برسد.

وی ابراز امیدواری کرد که با انتشار جلد نخست مصاحبه های تاریخ شفاهی کتاب، ناشران این جلسات را جدی تر بگیرند و دور دوم این نشست ها به صورت پرشورتر برگزار شود.

جلد اول کتاب تاریخ شفاهی کتاب، روایت چگونگی تاسیس و فعالیت مدیران انتشارات و کتابفروشی هایی مانند «آگاه»، «کانون انتشارات محمدی»، «کتابفروشی فردوسی تجریش»، «انتشارات فراهانی» و ... است.

گفتنی است این کتاب حاصل نشست های تاریخ شفاهی کتاب است که دوشنبه های هر هفته در سرای اهل قلم برگزار می شود.

نظر شما