شناسهٔ خبر: 36514 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران «مزار شریف» در خارج از کشور/ ما را نقد کنید

حمزه زاده هدف فیلم مزار شریف را رساندن فریاد مظلومیت شهدا دانست و از خبرنگاران خواست که برای دیده شدن این فیلم تلاش کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛  محمد حمزه زاده، رییس سازمان سینمایی سوره عصر دیروز ۲۴ مرداد در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خانواده شهدای مزار شریف در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، گفت: از زحمات جهادگران خبرنگار تشکر می کنم، ما باور داریم که جنگ امروز جنگ رسانه هاست و افسران حوزه جنگ رسانه شما خبرنگاران هستید.

حمزه زاده ادامه داد: اگر بخواهیم به خاطر یک دقیقه از زحمات شما و رونقی که به بازار فرهنگ و هنر کشور می دهیم، تشکر کنیم نمی توانیم بنابراین فقط آمده ایم ادب را به جا آوریم و با آبزار ارادت تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه هنری اتفاقات زیادی می افتد، عنوان کرد: در حوزه هنری کتاب های زیادی چاپ و تجدید چاپ می شود جلسات نقد برگزار می شود و فیلم های سینمایی و مستند ساخته می شود و تمام این کارها با قلم شما اطلاع رسانی می شود.

رییس سازمان سینمایی سوره از خبرنگاران خواست حوزه هنری را خانه خود بدانند و افزود: ما را نقد کنید و کمک کنید که این مرکز انقلابی و فرهنگی انقلاب در بستر مناسبی اقداماتش را انجام دهد و بدین ترتیب شما در ثواب اطلاع رسانی و رفع کاستی های ما شریک می شوید.

حمزه زاده با اشاره به حضور خانواده های مزار شریف که در مراسم حاضر بودند، اظهار داشت: این روزها در کنار خانواده شهدا حضور دارم و حرف های آنها را می شنوم کوتاهی رسانه ها برای آنها دشوار است اما آنها صبورانه تحمل می کنند.

وی هدف فیلم مزار شریف را رساندن فریاد مظلومیت شهدا دانست و افزود: این فیلم در شرایطی که وهابیت در حال صدمه زدن به اسلام ناب محمدی است اتفاق بسیار مثبتی است.

رییس سازمان سینمایی سوره از خبرنگاران خواست تلاش کنند فیلم مزار شریف بیشتر دیده شود و عنوان کرد: ما در تلاشیم این فیلم را همزمان با ایران در چند کشور دیگر اکران کنیم. رییس جمهور هم در مورد شهدای مزار شریف قول هایی داده است.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهدای مزار شریف تقدیر و تجلیل شد و فیلم مزار شریف برای آنها به نمایش گذاشته شد.

نظر شما