شناسهٔ خبر: 36583 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سر در دانشگاه علامه به بهره برداری می رسد

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اجرای پروژه سر درب اصلی پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی در مراحل پایانی قرار دارد و طی سه هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر غلامعلی کارگر با اشاره به اجرای پروژه سر درب اصلی پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد و با تکمیل طرح نورپردازی و نصب گره‌های شمسه که نماد معماری ایرانی اسلامی است و نصب نام دانشگاه علامه طباطبائی به زبان فارسی و انگلیسی طی سه هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تابستان امسال شلوغ ترین سال در اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: به دنبال اجرای سیاست‌ها و تصمیمات اتخاذ شده و براساس پیش‌بینی‌های به‌عمل آمده، ۳۰ پروژه خرد و کلان عمرانی در سطح دانشگاه درطی تابستان امسال به طور همزمان در حال اجرا است که با یاری خداوند بخشی از  این پروژه ها در آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: دانشکده علوم ارتباطات به ساختمان قبلی دانشکده روانشناسی و مرکز تخصصی آزاد از چهار راه لشگر به ساختمان سابق دانشکده مدیریت و حسابداری واقع در توانیر منتقل خواهد شد.

نظر شما