شناسهٔ خبر: 36642 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نگاه مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تشریفاتی نیست

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تاکید کرد که نگاه این مرکز فقط سیاسی و تشریفاتی نیست.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به همراه دکتر محمود دلفانی رئیس آموزشکده روش شناسی علوم انسانی در پاریس از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید، جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و تعدادی از مدیران گروه‌های پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تشکیل شد که محور گفتگوها، تبیین وضعیت روش‌شناسی علوم انسانی در ایران و بیان آسیب‌ها و کاستی‌های آن بود و همچنین تشریح آخرین دستاوردهای روش شناسی در غرب به ویژه کشور فرانسه که توسط دکتر محمود دلفانی رئیس آموزشکده روش شناسی علوم انسانی در پاریس ارائه شد.

سپس اعضای حاضر در جلسه با طرح سئوالاتی، خواستار آگاهی از تدبیر و راه حل روش شناسی علوم انسانی حال حاضر دنیا در مواجهه با مسائلی نظیر پیوند مفاهیم ارزشی اسلام با مفاهیم نوین علمی شدند.

حجت‌الاسلام نمازی در پایان این جلسه افزود: یکی از حسنات کوچک دولت تدبیر و امید این است که نگاه ما به کارها در مرکز ارتباطات دولت با روحانیت، فقط نگاه سیاسی و تشریفاتی نیست.

نظر شما