شناسهٔ خبر: 36715 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تولیدکنندگان داخلی نوشت افزارهای ایرانی اسلامی عرضه کردند

۴۰ تولیدکننده نوشت افزار، جدیدترین محصولات خود را در سومین نمایشگاه نوشت افزار اسلامی و ایرانی با عنوان نمایشگاه ایران نوشت در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارایه کرده اند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل مجمع نوشت افزار اسلامی ایرانی اظهار کرد: این نمایشگاه به همت این مجمع و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر شده است.
سعید حسینی گفت: از میان این تعداد ۱۵ تولید کننده از مناطق مختلف کشور برای نخستین بار محصولات خود شامل طرح های بومی روی دفترچه و نوشت افزار را عرضه کرده اند.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه طرح های جدیدی از نوشت افزارهای اسلامی ایرانی از جمله طرح های سبک زندگی اسلامی، محیط زیست، وحدت اسلامی، نقوش و معماری ایرانی اسلامی، اشعار ایرانی، فرهنگ های بومی شهرها، آیین های سنتی و نیز کاراکتر شخصیت هایی مانند شهدای بومی استان ها و شخصیت های جذاب نمایشی برای کودکان ارایه شده است.
مدیرعامل مجمع نوشت افزار اسلامی ایرانی یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه برنامه های جنبی همچون نشست و کارگاه های آموزشی با موضوعات شخصیت سازی، بررسی شخصیت های غربی و ایرانی، آموزش حوزه تولید محتوایی و اقتصادی نوشت افزار ایرانی، رونمایی از طرح ها و تولیدات جدید، مسابقات و برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.
حسینی اضافه کرد: در بخش دیگری از این نمایشگاه بخش شخصیت شناسی در نظر گرفته شده است تا خانواده ها، دانش آموزان و مربیان با اهداف شخصیت های غربی که روی دفترچه و نوشت افزارها ارایه شده، آشنا شوند.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به بازدید و خرید از سومین نمایشگاه نوشت افزار اسلایم ایرانی می توانند تا ششم شهریور از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند.

نظر شما