شناسهٔ خبر: 36729 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست علمی تخصصی «شهر و سلامت جنسی» برگزار می‌شود

مرکز مطالعات فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری انجمن جامعه‌شناسی ایران نشست علمی تخصصی «شهر و سلامت جنسی» را روز یکشنبه اول شهریور در فرهنگسرای شفق برگزار می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ این نشست به بررسی ابعاد گسترده سلامت اجتماعی به ویژه سلامت جنسی و ضرورت هوشیاری افراد و خانواده‌ها، کیفیت ارتباطات در سطح خرد و کلان در سطح زندگی شهری و نقش سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی در ارتقای سلامت جنسی می‌پردازد.

دکتر شیرین احمدنیا مدیر گروه جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه‌شناسی و دکتر سیدعلی آذین متخصص پزشکی اجتماعی در این نشست به بررسی و تشریح ابعاد سلامت جنسی می‌پردازند.

سلامت جنسی

دکتر اسماعیل غلامی‌پور در بخشی دیگر از برنامه یافته‌های پروژه پژوهشی بررسی نگرش‌های جنسی شهروندان تهرانی را اعلام می‌کند و مستند «یک پیشنهاد ساده» به کارگردانی یاسر عرب با موضوع رابطه فرهنگ و رشد جنسی برای حاضران پخش می‌شود.

 

نشست علمی تخصصی «شهر و سلامت جنسی» ساعت ۹ تا ۱۲ یکشنبه اول شهریور در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در آن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۶۶۴۸۸۵۶۶ و ۶۶۴۸۶۹۲۷ تماس بگیرند یا با ارسال نام و نام خانوادگی به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷۳۵ ثبت نام کنند.

نظر شما