شناسهٔ خبر: 36740 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار فراخوان جشنواره موسیقی فجر تا دو هفته دیگر / حسن ریاحی: کمبود وقت جبران می‌شود

حسن ریاحی می‌گوید تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که با تشکیل شورای سیاست‌گذاری جشنواره و نهایی کردن متن فراخوان و البته نحوه حضور خانه موسیقی در اداره سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، نسبت به انتشار فراخوان نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر درباره تاخیر در انتشار فراخوان این دوره از جشنواره توضیحاتی ارائه داد.

حسن ریاحی در گفتگوی خود در پاسخ به سوالی مبنی بر دلایل تاخیر انتشار فراخوان سی و یکمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر بیان کرد: با توجه به اینکه صحبت‌ها و جلساتی مبنی بر مشارکت خانه موسیقی در برگزاری این دوره از جشنواره انجام گرفته بنابراین تا حصول نتیجه نهایی نمی‌توانیم به انتشار فراخوان اقدام کنیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که با تشکیل شورای سیاست‌گذاری جشنواره و نهایی کردن متن فراخوان و البته نحوه حضور خانه موسیقی در اداره سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، نسبت به انتشار فراخوان نیز اقدامات لازم را انجام دهیم. البته پیش بینی ما این است که در نهایت تا دو هفته آینده متن کامل فراخوان شرکت هنرمندان در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر منتشر شود.

دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در پایان صحبت‌هایش و در پاسخ به اینکه آیا برای انتشار فراخوان زمان زیادی از دست نرفته است؟ توضیح داد: شاید کمی دیر شده باشد اما با همت و تلاشی که از سوی ستاد برگزاری جشنواره سراغ دارم تردید ندارم که همه کارها و برنامه ها طبق برنامه از پیش تعیین شده انجام خواهد شد و ما همین کمبود وقت را به طور کامل جبران خواهیم کرد.

اولین جلسه‌ شورای طرح و برنامه‌ریزی سی‌ و یکمین جشنواره‌ موسیقی فجر، چهارم خردادماه امسال با حضور علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد، حسن ریاحی دبیر جشنواره، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی، علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و جلال مشفق مشاور معاون امور هنری برگزار شده بود.

در این نشست مقرر شد در پایان سه دهه برگزاری جشنواره موسیقی فجر، بازنگری کلی در ساختار جشنواره و ابعاد برگزاری آن انجام و در این مسیر از مشارکت جدی و محوری خانه موسیقی بیش از پیش استفاده شود.

نظر شما