شناسهٔ خبر: 36796 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حافظ ناظری: نمی‌گذارم حاشیه ها شکستم دهند

خواننده کنسرت «ناگفته» با اشاره به لغو حضور نوازندگان بین‎المللی این کنسرت، از تلاش خود برای اجرای یک کنسرت موفق با همکاری نوازندگان ایرانی سخن گفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حافظ ناظری درباره حضور نیافتن نوازندگان بین‌المللی کنسرت «ناگفته» در ایران توضیح داد: متاسفانه برخی از شرایط به ما این اجازه را نداد که بتوانیم از حضور اسطوره‌های موسیقی دنیا در کنسرت «ناگفته» استفاده کنیم و من از گروه نوازندگان ایرانی که به نظرم جزو بهترین‌های موسیقی کشورمان هستند در این کنسرت استفاده می‌کنم. طی این چند روزی که مشخص شده نوازندگان خارجی گروه به کنسرت ما نمی‌آیند، تقریبا ۱۰ شب است که پیوسته و بدون استراحت کار می‌کنیم. شرایط آماده‌سازی کنسرت در این مدت بسیار دشوار است، اما من می‌خواهم فعالیتی که مدنظرم بود به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

وی ادامه داد: کسانی به من این اتهام را وارد کردند که از نوازندگان درجه چندم به ایران دعوت کرده‌ام و نکته جالب بود این است که این افراد خودشان کسانی را که این مدت به عنوان نوازنده خارجی به ایران آمده اند بیش از اندازه ستایش می کنند. حال باید بگویم همین هنرمندانی که تا این حد ستایش و توصیف می شوند در حد شاگردان این اسطوره‌هایی که من می‌خواستم از آنها برای اجرای برنامه در ایران دعوت کنم، نیستند.

نشست خبری حافظ ناظری در آرامگاه حافظ

ناظری در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: کمتر از سه روز پیش هنگامی که مشغول برگزاری نشست خبری‌ در شیراز بودم با من تماس گرفتند که می‌توانم از حضور نوازندگان خارجی آلبوم «ناگفته» استفاده کنم که این امر شاید در ابتدا خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد اما همه خوب می‌دانیم که تا این موضوع از مجرای وزارت ارشاد عبور کرده و وارد مراحل اداری وزارت امور خارجه و سپس صدور ویزا، خرید بلیت و طبیعتا حضور هنرمندان در ایران شود، زمان بسیار طولانی را می‌طلبد که در عمل حضور این افراد را منتفی می‌کند به همین جهت ما برای جبران ماجرا تلاش کردیم تا با یک گروه ایرانی کنسرت خود را در شیراز و تهران برگزار کنیم.

این خواننده جوان موسیقی ایرانی تصریح کرد: من همان طور که در نشست خبری و پیش از آن هم گفته بودم، با تمام قدرت به کار خود ادامه خواهم داد و چیزی را که مدنظرم است، ثابت خواهم کرد. من اجازه نمی‌دهم تا شرایط و حاشیه‌های بیرونی در درون من تاثیر بگذارد. من با عشق در خدمت مردم ایران هستم و در این کنسرت  با تمام توان تلاش خواهم کرد تا با همکاری نوازندگان ایرانی که همگی هنرمندانی ارزشمند هستند، کار را به سرانجام برسانم.

کنسرت آلبوم «ناگفته» روزهای پنجم و ششم در باغ عفیف آباد شیراز و روزهای یازدهم و دوازدهم شهریور ماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود.

نظر شما